![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kaikenlaista sattuu ja välillä yllättävääkin, mersu nyt ei yllättänyt vaan siihen tuli leima ihan kerrasta (kahdeksi vuodeksi) melkoisen ihmetyksen kera, moottori herätti lähinnä keskustelua kun kasit on kuitenkin suomessa melko harvinaisia ![]() ![]() Saappi piti myyä ![]() ![]() Saappi piti myyä siksi kun kymmenisen vuotta podettu kevytkuorma-autokuume otti sen verran reilusti kierroksia, varmaan pariakymmentä autoa kaikkiaan kävin katsomassa ja lukemattomista soittelin sun muuta. On se käsittämätöntä että -10 luvun sprintereistä esimerkiksi kaaret tippuu käsiin ![]() Muutama hiase tuli kans katsastettua, yksikin autoliikkeellä ja kuvissa kuin karkki mutta lähempi tarkastelu paljasti yllättävän ruosteiseksi ja lommoiseksi suhteessa mittarin 130 tuhanteen kilometriin.. No, myyjä unohti alkuun mainita sellaisen pikkupikkuseikan että se oli entinen kaivosauto ![]() Mutta sitten tärppäsi, entinen raskaskonehuollon paja-auto ja pidetty kuin sitä kuuluisaa kipiää naisen sukupuolielintä. En ole niin mikään ivecomies mutta yksilö ratkaisi ![]() ![]() Vehje on tullu kyseiselle pajalle alustana ja se on samontein maalattu omassa maalaamossa uusiksi, runkoa myöten. Rakennettu vähän "lisävarustetta" ![]() Ylläpidosta lienee saa tästä rungonkuvasta käsityksen, tämä kuva takarenkaan takaa ![]() Laitteessa on 3 litran ketjukone, 6 vaihteinen loota (tässä korimallissa vähän harvinaisuuksia). Ulosotto vaihdelaatikosta hydrauliikalle jne ilmastoinnit ja muut kivat. Kaiken kruununa ajokilometrit 70.000, siis seitsemänkymmentätuhatta ![]() ![]() Terranon siis myin, piti leimalle hitsiä melko raakasti ja pitää tulevaisuudessakin mikä nyt ei ollut siis yllätys vaan tiedossa oleva asia. Sattui vaan niin moni asia nyt tälle kesää kohdalleen että kykeni tällaisen swapin tekemään. Maasturihommelit tulee jatkumaan, josko sen nyt sais hommattua sen enempi karumman projektin jolla ei tarttis nitkuttaa arkiajoja vaan sais rakennella vapaammin ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Iso peukku! Tännekkin ilmestyi niva muutama viikko sitten.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eiks toi Niva olis mahtunu tonne lavalle, ettei olis tarvinnu kärrissä hinata?
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Olis toki mahtunut mutta ei oo vielä ajosiltoja eikä lada ole ajokuntoinen, joskin käyntikuntoinen kyllä..
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
"kytkinvika" taisi olla pääosin umpiruostunutta pääsylinteriä..
![]() Mäntä vasaralla naputtamalla pihalle, putken viilausta ja männät santapaperilla hioen takaisin kasaan = kytkin toimii ja pääsin ajelemaankin jo ![]() Toisaalta tykkään tästä yksinkeraisesta tyylistä tehdä asiat, melkeen kaikki on korjattavissa ja toleranssit riittäviä. Nyt vehje pitäisi saada lataamaan, sisällä on amppeerimittaria sun muuta mutta edes latausvalo ei pala. Poltin oli ehjä mutta laturi ei saanu herätettä, sekin oli joku patenttijohto missä oli diodi välissä suoraan puolalta, sen kun teki uusiksi alkoi ladata mutta 17~18 volttia eli säädin lienee kaput. Pitää tutkia lisää taas kun ehtii.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joku on kuitenkin tehnyt tämän niin miten ne etujousien ylemmät "tukikupit" ? Voiko ne vaihtaa lennosta vai pitääkö jouset puristaa kasaan.. Ne semmoset ylösalaisin olevat kuupat jotka on pulteilla kiinni..
Ovat ruosteessa ja uudet löytyi peräkontista pohjaanlyöntikumineen.. ? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |