![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vanhaa sivuten,täällä varmaankin tietoa tähän ongelmaani.Pitääkö olla voimassa oleva jäsenkortti matkalla mukana ?? .Menee nykyinen matkan aikana vanhaksi ja uuden olen onnistunut laittamaan liian hyvään talteen.Tullut se kyllä on,en ole vielä koskaan joutunut käyttämään joten en tiedä käytännön toimista.Plusjäsen olen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei pahaa sanaa toiminnasta, ihan kiva turva kun liikkuu noilla ristuksen vanhoilla keksinnöillä, joissa mittaritkin näyttää vähän eri tavalla toisiinsa nähden eikä käyttäjä meinaa muistaa lähiaikojen asioita... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Plussajäsen ja mulle tuotiin uusi akku rahjaan ja asennettiin paikalleen. Oli muuten 10 vuotta akulla ikää. Kuoli kerrasta. Autoliiton täti toi kaustiselta uuden akun ja laitto paikalleen. Mun tarvi maksaa vaan akku.
Vaimo pyöräytti LJ:n katolleen työmatkalla ja joutu käymään sairaalassa. AL hinuri haki vaimon sairaalasta ja toi kotia ja kävi hakemassa LJ:n kotiin. Ei tarvinnu hinurille maksaa mitään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Täällähän oli tämmönenkin ketju, mihin voisi kommentoida syksyltä toimintaa...
![]() Kiltisti toivat kotiin, ehkä matkakin oli osasyynä. Kuutisen kilometriä oli enää kotiin matkaa, ja jo puhelimessa kommentoi että "on sen verran lyhyempi viedä kotiin kuin merkkikorjaamolle", kun totesin että "lähin virallinen paja mikä koneita laittaisi olisi Modenassa"... Yllättävän pitkiä matkoja kyllä ovat kuskanneet, jos sillä keinoin saa vältettyä sijaisauton tarpeen... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tämä hieno autoklassikko taisi olla esittelyssä moottori lehdessä?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei ollut sama yksilö, oli käyty Ranskassa koeajolla. Samanvärinen oli, ja tätä väriä on tässä maassa yksi eli tämä... Tai mistä sen varmaksi tietää, syksyllä tuli pari ylläriyksilöä tietoon, varmasti on lisääkin jossakin jemmoissa...
Oli jo toinen kerta Autoliiton kyydillä, eka kerta oli aika tuoreeltaan kun ajoon sain, irtosi vetari vaihteiston päästä, kovilla tiheillä M12 vaarnoilla vetarit kiinni, jarrulevyn kanssa, siksi niin tukevat, joilla on taipumus löystyä jos ei ole lukkoliimaus onnistunut. Sillä kertaa oli tuuria, irtosi alta neljänkympin vauhdissa, onneksi ei parikymmentä kilometriä aiemmin kun oli hieman reilumpia vauhteja silloin... Dyane on saanut pariin kertaan kyytiä myös, vetarin ulkonivel veti aivan jumiin kahdeksan kilometrin päässä verstaasta, ja toinen kerta kun loppui moottorista kilometrit lähellä Mikkeliä, josta hinurilla kiltisti Suolahteen. Vähän kakistelivat ensin sitä matkaa, mutta taipuivat kun selvisi että niin toimien vältettäisiin sijaisauton käyttö ja palauttaminen Mikkeliin, sekä se ettei siihen kolmeen sijaisauton käyttöaikaan mistään olisi ehditty ehjää moottoria metsästämään... Bensaa toivat kertaalleen, toisen kerran kysytty mutta tuolloin oli sen verran ruuhkaa että olisi kestänyt useamman tunnin, ja silloin sattui velipoika soittamaan sopivasti ja kävi nappaamassa bensaa mukaan kun oli muutenkin siitä ohi ajamassa... Kaikkinensa kyllä ihan hintansa arvoinen on ollut, sen kymmenisen vuotta mitä on jäsenyys ollut, varmasti jäsenmaksut on kuitattu jo ekalla lavettikyydillä... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se jäsenyys sellainen pieni stressinpoistaja on. Tänään aamulla ei olut mondeo yhteistyökykyinen kolmenkympin pakkasella. Otin sitten tallista pajeron vaikka ei ole ollenkaan varmaa, lähteekö se enää työpäivän päätteeksi. Saapi ainakin lämpimässä odotella hinuria, jos ns. paska säkä käy.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäseniä tarvitaan. | hoojii | Linkit | 1 | 20.12.2008 13:05 |