![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Itse olen vahvasti snookkerin kieltämisen kannalla ![]() ![]() ![]() muahahahhahah
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|
|||
|
|||
|
Kenkälankki pitää myös kieltää! Koska se on mustaa!
|
|||
|
|||
Rasvaprässi
Rasvaprässi ihmetyttää tai no melkein se..
Eikös rasvaprässin pitäisi toimia niin että kun tökkää sen letkunpään nippaan ja pumppaa niin sitä letkua ei tarvitse pitää kädellä kiinni nipassa? Aina kun minä yritän laittaa nippoihin rasvaa niin minun pitää oikein painaa nippaa vasten sitä letkua ja silti tulee nipan ja sen letkun välistä rasvaa Mistähän löytäisin sellasen pään joka ei vuoda siitä välistä tai sellasen prässin vai enkö vaan osaa käyttää
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Montaa nippaahan ei Bertassa ole ja eikä niitä onneksi niin usein tarvitse rasvata mutta silti se ärsyttää🙍*♀️ Onko vika siis enempi niissä nipoissa kuin tuossa prässin päässä?
|
|
|
|||
|
|||
|
Räsvaprässin suutin on kulutustavaraa, se menee helposti pilalle etenkin jos sen joutuu vääntämään irti paineellisena (nippa tai nivel on tukossa ja letkuun jää paine päälle).
|
|
|
|||
|
|||
|
Uudet nipat ja laadukas nelileukainen suutin niin alkaa rasva menemään perille.
|
|
|
|||
|
|||
Montako nippaa Land Cruiser BJ-40?Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Raidetangot 6 kpl kardaanit -etu 3 kpl -taka 3 kpl Olkatapit? "4" Vinssin kardaani ? (3+) (ristikko ulosotossa, ristiko vinssissä, välilaakeri ja liu_ut molemmissa päissä. Vinssi? 1 kpl Jotain varmaan unohtui, mutta on niitä ns. riittävästi! |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Työkalukaupassa sentään vielä toivat ihmettelemättä ja mitään kysymättä oikeanlaisia laikkoja tiskiin, kun kysyin myyjältä n33k3r1ntukkaa.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 07.12.2012 12:46 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| pajeron kardaani ihmetyttää... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.08.2009 17:55 |