![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miten on ootko tarkistanut jos caster vinkkeli on lähellä oikea. Voi kyllä lisätä vobblaus.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Katoin jo uusia renkaitakin… 16" koko on vähän haastava, tietty jos laittais vaan uudet creepyt ja toivois parasta. Toinen vaihtoehto on siirtyä 17" vanteeseen, mutta juuri kun sai tehtyä nuo kivat rosteriset BL:t niin ei viittis..
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Caster mitattu, liki 10 astetta. Pitäis olla tarpeeksi. Kaikkien kiristelyjen ja ilmauksen jälkeen jämäkämpi kuin koskaan… mutta silti haluaa vemputttaa…!
![]() Mutta yhtäkkiä aamuyöstä välähti, entäpä jos tuo beadlok tukikehän ja kumin väli on sopivasti puolillaan paskaa ja hiekkaa… Nimittäin punkalla käynnin jälkeen kun fiksailin yhtä vuotavaa rengas/vanne yhdistelmää, siellä oli pesun jälkeen kahvikupillinen hiekkaa. Pienestä raostahan se hiekka ja lika menee. Ja noita muitahan mä en ole avannut vielä. Siellähän voisi hyvinkin olla yksi ravistuksen aiheuttaja. Ja toinen muuttuja on tuo venttiilin suojaputki, pitää punnita paljonko semmonen painaa ja tällätä liimapainoja samanverran vastapuolelle ihan testimielessä. Eli seuraava operaatio on sitten avata nuo loput ja putsata ja sit tiivistää tuo väli. Sikafleksiä saumaan mol puolin ja sit ehkä vielä solukuminauhaa etrasta niin että se täyttää koko välin, ei jää tilaa paskalle. Rako on aika lailla 17x13mm, niin jos 20x15 solukuminauhaa laittais sinne niin jää mukavan tiiviiks. Siinähän se juhannus meneekin pajalla! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Laita tasapaino hiekat sisään.
Painottaa mutasetkin vanteet sitten. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Siellä on 3 desiä tasapainoitus glygolia. Laitoin ennen punkan reissua, silloin ei kyllä ajettu himu kovaa koska oli etukardaani kierossa, mutta ei se edes yrittäny voblailla. Eli kerran kruisaillessa ennen punkkaa voblas ratikkakiskoista, sit lisäsin glygot ja luulin että auttoi ja olin hetken tyytyväinen! Punkan jälkeen laitoin mutakumit alle ja nyt siis creepyt takas ja ohjaus nykii kuin piru köyhää! En oo kokeillu muita määriä vielä. pitää kattella sopiva pilli millä voi myös imaista pois nestettä jos tulee tarvetta vähentää.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vähän nasua tonne taipumisenestokehän saumaan, molemmin puolin.Ja sitten 20x15 solukuminauhalla vähän lisätiivistystä ja ei jää paskalle tilaa oleilla tuolla.
Näyttää aika paksulta, mutta litistyy ihan helposti, pehmeää on. Pultit oli vähän hankalampi saada paikalleen muttei paha kun keksi sopivan tekniikan. Ja taas kasassa. Mikään ei muuttunut ajettavuuden suhteen. Mutta siinä puuhaillessa löytyi välys molemmin puolin "yläpallosta" eli mikä tässä nyt on se kingpin systeemi. Siihen on osia jo hankinnassa ja se on seuraava testi woblauksen poistossa.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olihan kulmat nyt keulassa kunnossa? Haritusta saa olla jonnin verran. Totuus kuitenkin on että creepyt ei oikein ikinä rullaa tiellä hyvin. Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |