![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() RRC 3DPitihän ton viimeisen hankinnan sielua ruveta tutkimaan kun kone siitä oli kilahtanut. Siellähän se lepää, 3,5 l Roverin vinkkelikone. apulaitteet, syylari ja imusarja kaasareineen irroitettu Jaahas, edellisen omistajan kertomuksen eli alkaneen kilkatuksen/kolinan ja konejumin syyt alkaa näkyä, kun irroitti venttiilikopat...apparin puolella näyttää tältä, irto-osia Venttiili ottanut loparit (?) Kalastellut osat, työntötanko vähän ottanut itseensä. Seuraavaksi "engine out", ei ton enempää viitti purkaa kone paikoillaan.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Piti alkaa vaihtamaan takaperään öljyt vain. No eihän siinä aikaakhan kulunu ko yhen malaporon verran ko laskima öljyt kartanolle ja siinä kiisu vielä kymmenen senttisenä hehkuen ihmettelin että kovin on metallin hohtoinen ja karkia öljyn LJn perässä.
Mie siihen että piru mullahan on varaosa autosa pilteri uus perävälitys että siittähän mie sen näppään. Ei muutako varaosa auton alle löysäämään kartaania poies niin sattu silimhän sen auton runko aisat. Tarkotus oli ajoautosta pari paikkaa hitsuuttaa rungostaki ennen leimaa, mutta miehän hoksasin että varaosa authon on joku seppä ilmarinen veistelly rungon jo kunthon ja oli vieläki viittä vaille uuen karhiassa maalissa. Ja vielä viiminen naula tuli arkhun siittä ko kokkeilin ajoauton etukartaanista onko väliää perässä niin tokkopa se varttikierroksen pyörähti joutavaa. Ei muutako tuumasta toimhen ja pieni rungonvaihtohuolto suorittaa, alustan päivitys ja kaks paikkaa korhin samala. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ähräämistä
Kyllä on hommaa kahdella rengasavaimella telkuta
![]()
__________________
-82 Vihreä camo patrol -82 Hopea 2+3 projekti patrol -82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol |
#4
|
||||
|
||||
![]()
laita seuraavaks oikeelta puoleta päälle ni on helpompi
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Heh![]() ![]()
__________________
-82 Vihreä camo patrol -82 Hopea 2+3 projekti patrol -82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol |
#6
|
||||
|
||||
![]() Jeeppilöinen
Tuli haalittua itselle tämmöinen Grand Cherokee 5.2 V8. Sisusta hieman ottanut lämpöä, eli johtosarjan korjailuilla sai käyntiin. Heti piti hankkia alustasarjaa ja rengasta alle. Kohtapuoliin mettävalmis.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois putket sivuille turattu.
Miettinyt kurasuojia. Tekisikö entisistä ovipelleistä sopivat viipaleet putkien väleihin vai muovista? Tänään ZJ sai persevinssin Ja välillä ulos tuulettumaan ![]()
__________________
Jeep ISORY |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 14.07.2020 16:48 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Palanu jeeppi
Sain kuskinpuolen ikkunan aukeemaan ku vähän johtoja yhisteli palon jäljiltä.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() ![]() Näköjään puoli vuotta hankintahetkestä meni että sai kilvet kiinni... |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Joskus ehkä trialiin protoihin
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun Series liikkuu, niin voikin yrittää saada P38 Rangen kiehutusvesireaktoria palautettua vähäpaineisemmaksi...
![]() No, tallissahan tämä ei tapahdu, vaan tallin edustalla, katoksessa. Serieksen toimiessa työkaluvaununa, eipähän tarvii maassa niitä säilytellä... ![]() Tuommoinen työkalu tuli väsättyä, venttiilinjousien irrotteluun kannen ollessa paikallaan, että saisi varsien kumit vaihdettua. Olisihan nuokin voinut vaihtaa kantta vaihtaessa, kannen ollessa irrallaan, vaan kun on tuo muisti välillä vähän tuommoinen... ![]() Ja kas kummaa, kerrasta toimiva työkalu. Hieman meinasi olla rintapelti haitoilla taaempien pyttyjen kanssa, mutta tuolla siitäkin selvisi... ![]() Toiseen kanteen vaihdoin kumit pöydällä. Hitusen helpompaa ja nopeampaa. Pari päivää meni paikallaanolleeseen kanteen, puolisen tuntia irralliseen... Tavoite olisi saada lähipäivinä toinen kansi paikalleen, ja testattua vähenikö vai jopa poistuiko ilmakuplien ja paineen tekeytyminen järjestelmään. Muutenhan tuo ei olisi haitannut, vaan kun nestettä kului noin litra sataselle, ja komeat naamiosavut oli takana. Osaltaan toisen kannen venavarsien kumien ansiosta, osaksi jäähynesteestä. Ja vissiin vuotanut jo ennen mulle tuloa, katit sujuvasti pilalla, tosin rakennussarjana tämä tulikin aikanaan, toinen kansi takakontissa kun molemmat kannentilkkeet oli poltettu nesteiden pikapoistumisen jälkeen... |
#13
|
||||
|
||||
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=JryVpN8A3EM
ja jatkoa https://www.youtube.com/watch?v=-ousv2mU0ak Helpottanee tulevaisuudessa autonrassaamista kummasti ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |