Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2020, 13:34
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Eli tojota on tehnyt rakenteen jossa vetarin katkeaminen mahdollistaa etupyörän irtoamisen? No ehkä se murros on sitä varten senverran pehmee että tikku jää ehjäks?
Saman itsetuhonavan on tehnyt myös mm. Jeep, Dodge, Ford ja Chevy. Ja sit myös vaikka kuinka ja monessa etuvedossa ihan sama systeemi.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.05.2020, 14:25
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.531
Perusasetus

Eli luotamme murroksen hajoavan ensin. Sorry OT, lopetan tähän! Hienot portaalit tulee, tsemppiä rojektiin!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.05.2020, 19:38
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Sama rakenne on esim 95% etuvetoisista autoista...

Ei yhtään mitään erikoista tuossa rakenteessa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.08.2020, 17:51
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 727
Perusasetus

Hola.
Ei tätäkään ole unohdettu. Hiljaa hyvää tulee. Kaikkea muuta on kyllä turattu.
Portaaleihin liittyen viime aikoina on opeteltu paljonko spooreissa ja hammasrattaissa pitää ottaa huomioon karkaisun vaikutusta tilavuuteen (halkaisijaan). Eli paljonko spooriin pitää koneistaa välystä/ahdistusta, että lopputulos karkaisun jälkeen on hyvä. Kiitokset Gearmotivelle yhteistyöstä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.08.2020, 17:52
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 727
Perusasetus

Hola.
Ei tätäkään ole unohdettu. Hiljaa hyvää tulee. Kaikkea muuta on kyllä turattu.
Portaaleihin liittyen viime aikoina on opeteltu paljonko spooreissa ja hammasrattaissa pitää ottaa huomioon karkaisun vaikutusta tilavuuteen (halkaisijaan). Eli paljonko spooriin pitää koneistaa välystä/ahdistusta, että lopputulos karkaisun jälkeen on hyvä. Kiitokset Gearmotivelle yhteistyöstä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.08.2020, 19:22
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Kokemuksen syvällä rintaäänellä....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumsar Näytä viesti
Hola.
Ei tätäkään ole unohdettu. Hiljaa hyvää tulee. Kaikkea muuta on kyllä turattu.
Portaaleihin liittyen viime aikoina on opeteltu paljonko spooreissa ja hammasrattaissa pitää ottaa huomioon karkaisun vaikutusta tilavuuteen (halkaisijaan). Eli paljonko spooriin pitää koneistaa välystä/ahdistusta, että lopputulos karkaisun jälkeen on hyvä. Kiitokset Gearmotivelle yhteistyöstä.
Voin sanoo et tehdastekosiin kiinteisiin taka-aksukoihin harrastekäytös voit säätää lämmöllä 0,01-2mm aurausta kunhan laitat mgneettiropun joka ottaa oljyst magneettiset pienhiukkaset.
Ja nää tällasel säädöl saa todellisuudes HD käyttöö.....
Mut tolla kulmien säädöl saadaan vehkeet rauhallisiks.
Pienet vetopyörät ja ja vetarit ei oo tosta moksiskaan....
Hyvän karkaisun ja riittävän välyksen johdost.
Ne vaan löytää paikkansa ku hioutuvat toisiinsa......
Ja puhutaan +200, 300, ..... tai enemmän tehoista.
Ku vehkeet tarvii saada meneen suoraan soralla tai assulla
Ei oo koskaan porsinu vetarin ja pienen poskipyörän spoorist.
Ja tohon ku lähetään niin välys pitää olla sopiva(riittävä).
Laskukone sen kertoo.....
Vetarit niin hyvii... et kestää kiertoo....ja pientä taivutusta edes huomaamatta sitä muistinsa vuoksi.
Yleensä paskoo pieni- tai isovetopyörä.
Ja nääkin sitä harvemmin mitä paremmin säädetty.

Ja toi auraus on tapauskohtanen alustasta, voimasta ja käyttötarkoituksest riippuva.

Hiuksiahalkovat saa ottaa kantaa......
Noin ne hammaspyörätkin naitetaan öljys hiottuna toisiinsa.

Krymppi/kutiste sovitteis pillunkarvaakin tarkempaa.....
Hyvii koneistus- ja mittavehkeitä unohtamatta.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 30.08.2020 19:43
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.08.2022, 20:13
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Missä kohtaa tämä projekti etenee?
Joko on jotain koe ajettavassa muodossa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.08.2022, 15:51
Mekanismi Mekanismi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.04.12
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 198
Perusasetus

Ei ole projekti edennyt, motivaatio hukassa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:50 (GMT +2).