![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuli lueskeltua tämä keskustelu läpi ja täytyy sanoa että todella hienoa työtä 😎 jos ikinä tätä myit niin muista laittaa kunnon hintalappu 😁
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Varmaankin liian kiiltävää. Ei kuulemma normi akryylilakan veroista kiilloltaan kuitenkaan. Tänään se selviää, kun pääsen tallille lakkauksen tulosta tutkimaan.
Noihinkin samalla reissulla vielä lakka pintaan. Turbo-tekstin värisävy löytyi Valmet 20:n värikartasta vuodelta 1957 ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 26.04.2020 12:22 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Siistit ahtoputket. Melkeen jo innostuin tosta takasta, mutta sais olla puolikiiltävää. Tiedä sitte, voisko siinä käyttää mattausainetta seassa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
On tuo liian kiiltävä pussihousuhommiin ja omaan makuun kyllä muutenkin. Tosin 90-luvun alussa muistan kesätyöpaikan 61:n konehuonetta ihastelleeni ja siitä on jäänyt mieleen hienosti kiiltelevät ahtoputket, mut ei ne varmaan ihan tuommoset kuitenkaan uutenakaan ollu..
Vaan eiköhän ne tuosta käytössä himmene ja sittenpä näkee miten tuo lakkaus kestää kuumuutta.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tiukassa oli sisäkaton verhoilun jämät, muutama litra tinneriä kului tuon irrottamiseen..
Hionnan jälkeen testiksi ruosteenmuunninta lievästi pintaruosteisiin kohtiin Lopuksi epoksi telalla pintaan. Ennen verhoilua vielä uretaanimaali tuohonkin, sitten jossain vaiheessa. Vaihteisto myös jo työn alla. Kytkinakseli pitää vaihtaa kuutoskoneeseen käypäiseksi, 3B moottorin kytkinakseli on pitempi ja tiheämpi boorinen, muutenhan 7- ja 6-sarjalaisten 5-vaihteinen on sama H55F-loota. Kytkinkoppa vaihtuu tietysti myös HJ:stä. Tiivisteet ja ehkä joku laakeri vaihtuu samalla, vaikka muuten laatikko näyttää olevan ihan hyvässä kuosissa. Moottori on pääosin nipussa, pumpun laittelin viimeksi ja polttoainelinjat testailua varten. Vielä ajoituksen säätö ja jotain pieniä juttuja, niin pääsee testisavuja koittamaan.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ipancruiser tässä moi. Olit tavallaan oikeassa noissa moottoriin menevissä putkissa. Ostin saksasta Legende LC kirjan missä oli kuva HJ-61 koneesta ilman raitoja. Suomessa nähnyt raidat kaikissa.
![]() Ismo |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 27.06.2020 21:50 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |