![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ...tuosta kaikesta tekemisestäsi tulee tällaiselle tavalliselle perseenkuluttajalle mieleen ennemminkin leikkaussali kuinettämikään tavallinen autotalli jossa pikkukaljoissa puuhastellaan ![]() ![]() ![]()
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Koppa kestää kyllä varmasti vähintään tuplaten paremmin kuin uutena vaikka vanhasta tehty. 👌
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
aivan timanttia
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mutta joo, tuleehan tuota ajoittain syyllistyttyä turhaan, lopputuloksen kannalta ihan jonninjoutavaan pikkutarkkuuteen ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kolme päivää laatuaikaa tallilla. Kuvat kertokoot mitä on tullut tehtyä..
Tämä kommentti tuli mieleen, kun hioin napalukkojen tekstejä maalin alta esiin ![]() Tuommonen jatkopätkä tuli jarrupaineensäätimen tankoon jousisetin mukana Taakse vaatii näköjään pitemmän jarruletkun
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Sulla tuo onkin pussihousuprojekti..🤭
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Nättiä, NIIN nättiä!
![]()
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Takajarrut: *check*
Jarruosat rumpujen sisällä olivat ihan hyvässä kuosissa, kengätkin lähes uudenveroiset "Made in Japan"-osat. Jotenka entiset hilut käyttöön, lievä puhallus/maalaus ja uusilla kiinnityshiluilla ja -jousilla nippuun. Jumiin ruostuneet käsijarrun linkut vertyivät toimimaan samanlaisella hoidolla. Rummunkiinnitysruuvit pitää vielä kaivaa jostain. Runko liikkuu taas pyörillään ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
eipä mittään
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.10.2021 21:52 |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rungon jarruputket on nyt uusittu. Kunhan koppa on paikallaan pitää loput putket pääsylinterille vielä väännellä. Moottori/laatikkopakettikin pitäs olla nyt lopullisesti sijoillaan. Sitten kun koppaa, lokareita ja konepeltiä paikoilleen sovitan, selviää pitääkö näyttää vielä rälläkkää noille moottorin kiinnikkeille.. ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |