![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kardaanin 11m tiheäkierteiset pultit oli ongelmalliset koska sellaisia ei saa mistään pidempänä. HJ:n pultit jäi kiusallisesti noin 4mm liian lyhyiksi. Kun ei löytynyt niin velipoika sorvasi uudet ja jyrsi kannatkin 12mm avaimelle. On ainakin tarpeeksi pitkät ja eilen katkoin nuo oikeaan mittaan. Ei oo tää rojekti muuten edistynyt juurikaan. Lyhyt testiajo on tosin suoritettu. Koronan takia kun ei pääse safarille niin ei oo paljon jaksanut nakertaa. Leimakin taisi jo mennä umpeen viime viikolla. Takakardaani pitää tehdä vähän pidempi, paljosta ei ole kiinni mutta jää liian vähän liulle booria. Samalla voi tehdä vahvemmasta putkesta.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tänää jyräsin beejillä rantasaunan nurmikon pohjaa. Sai samalla ladattua akkuja.
Samalla vedin rantatielle narun pihalle ja testasin räikän nopeuden. Tässä on 24v bow2 moottori. 31m narua meni sisään ajassa 52s, se tekee 35m/min. Tämän tiedon halusin tietää Hodarin vinssin vertailuun. Vakio räikän nopeus on 22m/min. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Leima haettu seuraavaks 2 vuodeksi. Pitäs varmaan jotku isommat renkaat tohon leimata, tuli taas sanomista, ovat niin vanhat ja pykineet että losahtaa kohta alle.
Seuraavaks renkaiden vaihto, vähän jarruletkujen siistimistä ja tutkittava mikä resonoi alustassa pohjapanssarin laiton jälkeen. Takaperä on ainakin ihan morjes, ulvoo kun mylläri, pitäs uusi 4.88 välitys jostain hommata. Sitä ei vaan viitsi vaihtaa, ennen kuin korjaa tuon takapään ongelmat, syö puslia kun ryssä kaalia. Sitten hakkuuttaa pinionin laakerin huonoksi. Aavistuksen kiero akseliputki imee vettä sisään ja välitykset kuluu kun öljystä tulee puuroa. Täytyy tehdä tälle jotain jos koronat jatkuu ja rajat kiinni ensvuonnakin. Samalla vähän kopan peltejä sepittää, muuten tippuu kohta takaluukku. Voi että kun uus pulkka olis yhtään järkevämmän hintainen, ei tarviis ruosteista paskaa korjata. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mites kauan tää helmi on ollut sulla? Eka postaus tähän näkyy olevan 2008, eli on teillä aika pitkä yhteinen taival jo
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Vuodesta 2003 on tällä tullut harrasteltua. Ensimmäinen BJ-40 vm 1975 tuli hankittua 2000. Sekin on vielä ruosteisena osakasana tallessa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Levykässärikin meni leimasta läpi vaikka pelko oli suuri. Sateenvarjokahvalla ei vaan meinaa saada tarpeeksi voimaa vetoon.
Pitäisi porata kiinnitysreikä vipuun vielä alemmas mutta riittääkö sitten enää voima vetämään kun vipuvarsi lyhenee. 2019 rumpukässäri vs 2020 levykässäri. Teho on pienempi, hauska sinänsä että kardaanikässärille saadaa eri tulos O/V, ei kovin luotettavia laitteita vai kiusaako välykset perässä? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty BJ-40 Projekti | mss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2016 20:17 |
| Myydään Bj-40 projekti | kares | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 19.03.2014 23:04 |
| Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
| M: TOYOTA BJ-40 projekti | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 15.03.2008 15:47 |
| Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |