![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
tässä oli kärjellinen jakaja. msd boxin piuha vaan kiinni vakio kärkiin +veti puolan virta johdot boxilta ja menoks.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Päivitellääns tänne pitkästä aikaa! Autolla ei ole kun ajeltu hyvin on toiminut..
jos nyt alkaisi taas varustelemaan loppuun jos pääsisi vielä joku päivä leimasetää kiusaamaan ![]() ![]() hyvin tuo tuppaa pysymään pystyssä mitä pari kertaa kyljelleen kipannut , mutta paikatkin mihin kellahtanut on sitten jyrkkiä penkkoja. Yks safarikin tuli käytyä pikku vikojen kera vappuna ajamassa. muuten pelitti mainiosti. Rakentelu aloitettu snorkkelista nurkista löytyi 3" pakoputki tarpeita jotka passas just hyvin snorkkelin tekoon , ei pitäisi ainakaan ahdistaaa tuommoisessa litraisessa mootorissa ![]() ![]() ohjaukseen tuli tuommoinen pajeron öljy kuuleri, mahtui sopivasti tuohon maskin taakse. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla tuo moottoriöljyjäähy enemmän lämmitin tehostin käytössä, kuitenkin kovemmat paineet ja virtaukset kyseessä.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuommoset astin laudat tai helmaputket millä tykkää sanoa tuli tehtyä mukavampi kun on vähä leveempi niin ei tipaha kyydistä
![]() Laturin hihnapyörän halkaisijaa tuli muutettua ja materiaali vaihtui samalla alumiinin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vihdoin snorkkeli valmis , uskaltaa jo hieman syvempiin lätäköihin tuupata. Tuo kaasarilta putsari koteloon menevä imuputki passasi jostain fiiatin raadosta juuri täydellisesti tähän , putsarilta eteenpäi lähtevä muoviputki löytyi ikh:lta.
edellisen laturin kiristimen kanssa oli ongelma että tuppasi löystymään herkästi , kokeillaan josko tämä uusi versio toimisi paremmin , ainakin tuli kiristystä helpotettua! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ei vielä ole ollut ongelma , mutta tarkkaillaan tilannetta..
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
vanha video mutta ei vielä täälä ole , hieman ruvennut savuttamaan lääkkeksi tilattu venttiilivarrenkumit ja koko yläpään tiiviste satsi jos käyttäisi kannen irti ja tsekkais venttiilit yms josko saisi sillä hieman tuota savutusta pienemmäksi.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Voisin kuvitella jäähdyttimen olevan tehostimen paluu puolella. Eipä sielä virtaukset, eikä etenkään paineet päätä huimaa.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollanen samanlainen beejiissä. On aina paineettomassa paluulinjassa ja toi on pajeron alkuperäinen tehostimen lauhdutin muistaakseni.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei kyllä,mutta muistelisin että joku testasi kans tuota ja totesi että oli enempi haittaa kuin hyötyä. Täällä siitä oli juttua
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#12
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se kenno virtaa enemmän kuin tehostajan letkut. pajeron alkuperäiset banjot kyllä varmaan ahistaa jos niitä käyttää.
tässä tapauksessa ilman kennoa pumppu ylikuumeni ja rupes pitää meteliä, kennon laiton jälkeen lämmöt pysyy hyvin kurissa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty SJ Suzukin Safari kattoteline | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.07.2014 06:14 |
Myyty Suzukin alumiininen safari teline | jonetzu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2014 10:08 |
MYYTY:suzukin safari kattoteline | SAMROCK | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 22.06.2007 12:43 |
suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |