![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
Aktivointi puuttuu
Aktivointia ei näy tulevan mutta kerta toimii näinkin niin hyvä juttu
![]() Kiitos tervetulo toivotuksista
|
|
#3
|
|||
|
|||
Mistä Tuumakokoisia RST pultteja?
Katkasin puolenkymmentä Rosteri pulttia, ja pitäs ostaa uudet, mutta mistä järjelliseen hintaan? (tarve toukokuun lopussa)
Pultit ei nyt käsillä, mutta muistaakseni 3 kpl UNC 3/8 x 1 ja pari pienempää.. Siis joko A2 tai A4 (rosteri tai hapokas) normaalilla kuusiokannalla, ja taitaa sopia olemaan myös lieriökuusiokolokannalla olevat... ja ei tarvitse olla mitään erikoislujia tms.... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Löytyykö enään mistään semmosia skf "kortteja", mistä pysty kattomaan vaikka 511-609 laakeripukin perusteella, liuttamalla sisäosaa että mikä laakeri sen sisään sopii?
Samalla sieltä tuli oikea kartioholkki ja akselitiivisteet. Koitin skf sivuiltakin etsiä web versiota mutta heikoin tuloksin.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Missäs utein on? Kun ei o moneen hetkeen näkyny palstalla........
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Näyttäis saaneen Banaanin moderaattoreilta, kuten Jytykin.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Joko taas??? No kohta taas uusilla tunnuksilla...
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ikean pannut toimìi yllättävän hyvin eikä oo kalliita.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 | JiiPee | Chit-Chat | 566 | 01.01.2020 02:43 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |