Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.03.2020, 23:06
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uteiN_H Näytä viesti
Samaa mielt.....

Tätäkin paskanjauhantaa palstaa moderoivalt tekoja tai tekemättämätömii....tekoi.... Mut rehti syy siihen miks ei kelpaa......
Kaikki ei oo kaupunkilaisii......Koittakaa ymmärtää se spedet.
Tai ainakin siirto jonoon.....tunnarin aktivoinnix.
Pikkasen ryhtii......
Silti tää on hyvä ympäristö mihinkään sosiaaliseen mediaan kuulumattomal.
Mikä juttu tämä oikein on että pitää joka väliin laittaa kourallinen pisteitä?

  #2  
Vanha 26.03.2020, 13:05
Berttaseni Berttaseni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.20
Sijainti: Suomi
Viestit: 52
Perusasetus

Aktivointi puuttuu


Aktivointia ei näy tulevan mutta kerta toimii näinkin niin hyvä juttu
Kiitos tervetulo toivotuksista
  #3  
Vanha 28.03.2020, 22:09
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Mistä Tuumakokoisia RST pultteja?


Katkasin puolenkymmentä Rosteri pulttia, ja pitäs ostaa uudet, mutta mistä järjelliseen hintaan? (tarve toukokuun lopussa)

Pultit ei nyt käsillä, mutta muistaakseni 3 kpl UNC 3/8 x 1 ja pari pienempää..

Siis joko A2 tai A4 (rosteri tai hapokas) normaalilla kuusiokannalla, ja taitaa sopia olemaan myös lieriökuusiokolokannalla olevat... ja ei tarvitse olla mitään erikoislujia tms....
  #4  
Vanha 28.03.2020, 22:24
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Katkasin puolenkymmentä Rosteri pulttia, ja pitäs ostaa uudet, mutta mistä järjelliseen hintaan? (tarve toukokuun lopussa)

Pultit ei nyt käsillä, mutta muistaakseni 3 kpl UNC 3/8 x 1 ja pari pienempää..

Siis joko A2 tai A4 (rosteri tai hapokas) normaalilla kuusiokannalla, ja taitaa sopia olemaan myös lieriökuusiokolokannalla olevat... ja ei tarvitse olla mitään erikoislujia tms....
http://ruuvi.net/index.php?sivu=etusivu
  #5  
Vanha 30.03.2020, 18:58
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

Löytyykö enään mistään semmosia skf "kortteja", mistä pysty kattomaan vaikka 511-609 laakeripukin perusteella, liuttamalla sisäosaa että mikä laakeri sen sisään sopii?
Samalla sieltä tuli oikea kartioholkki ja akselitiivisteet.

Koitin skf sivuiltakin etsiä web versiota mutta heikoin tuloksin.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti.
  #6  
Vanha 30.03.2020, 21:29
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Missäs utein on? Kun ei o moneen hetkeen näkyny palstalla........
  #7  
Vanha 31.03.2020, 13:49
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Missäs utein on? Kun ei o moneen hetkeen näkyny palstalla........
Näyttäis saaneen Banaanin moderaattoreilta, kuten Jytykin.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #8  
Vanha 31.03.2020, 15:34
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Missäs utein on? Kun ei o moneen hetkeen näkyny palstalla........
Joko taas??? No kohta taas uusilla tunnuksilla...
  #9  
Vanha 31.03.2020, 21:14
jokke-76 jokke-76 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.08
Sijainti: Tammisaari
Viestit: 254
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tjl Näytä viesti
Löytyykö enään mistään semmosia skf "kortteja", mistä pysty kattomaan vaikka 511-609 laakeripukin perusteella, liuttamalla sisäosaa että mikä laakeri sen sisään sopii?
Samalla sieltä tuli oikea kartioholkki ja akselitiivisteet.

Koitin skf sivuiltakin etsiä web versiota mutta heikoin tuloksin.
Meillä on töissä skf kirja mistä pitäs nähdä kaikki. Voin tarkistaa joku päivä kun on aikaa.
  #10  
Vanha 31.03.2020, 21:19
jokke-76 jokke-76 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.08
Sijainti: Tammisaari
Viestit: 254
Perusasetus

Ikean pannut toimìi yllättävän hyvin eikä oo kalliita.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 JiiPee Chit-Chat 566 01.01.2020 02:43
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 Nikuzai Chit-Chat 791 28.12.2016 06:22
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).