Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.03.2005, 14:15
akke:n Avatar
akke akke ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.10.04
Sijainti: Pori, Finland.
Viestit: 506
Perusasetus

muttei hiluxiin taida löytyyn itään todistetta että eurooppaan olis tuotu 10R15 kumeil,
soitin toyota infoon ja ne osas vaan sanoo tosta mitä on tuotu suomeen ja ainoo on 205SR16




"Ei ole mitään niin pysyvää, kuin väliaikainen vero."
"Rikkoutumaton lelu on kätevä muiden lelujen rikkomiseen."

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FAQ: Miten niin HJ-45? anttir Tekniikka & Jutustelu 57 31.08.2009 19:47
ei aina niin pessimisti... Chit-Chat 0 17.11.2007 14:05
Jos kotona on tylsää niin... Ex_inkkari Chit-Chat 4 23.04.2005 19:54
niin Tekniikka & Jutustelu 1 02.10.2004 20:20
kun ei ,niin ei jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 12 13.09.2004 09:23


Sivu luotu: 19:03 (GMT +2).