![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
muttei hiluxiin taida löytyyn itään todistetta että eurooppaan olis tuotu 10R15 kumeil, soitin toyota infoon ja ne osas vaan sanoo tosta mitä on tuotu suomeen ja ainoo on 205SR16 "Ei ole mitään niin pysyvää, kuin väliaikainen vero." "Rikkoutumaton lelu on kätevä muiden lelujen rikkomiseen."
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| FAQ: Miten niin HJ-45? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 31.08.2009 19:47 |
| ei aina niin pessimisti... | Chit-Chat | 0 | 17.11.2007 14:05 | |
| Jos kotona on tylsää niin... | Ex_inkkari | Chit-Chat | 4 | 23.04.2005 19:54 |
| niin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2004 20:20 | |
| kun ei ,niin ei | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 13.09.2004 09:23 |