![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tämmöttis
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikä anturi ohjaa hehkua hj61:ssä ja missäpäin moottoria on? Vai mistä johtuu kun väläyttelee hehkun valoa ja välillä palaa tosi pitkään?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
ilman putsarin vieressä ja toinen akun ja putsarin välissä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mistä johtuu sellanen homma että, kyseessä SOAkiikku HJ.
Latit meleko suorat mutta ei pääse pohjaamaan minunmielestä missään silti, ulosjoustaissa esim, hiekkatiellä monnttuun ajaessa (40-60kmh) antaa p#rkeleenmoisen paukun. Siis kuuluu, ei tunnu. Kun taas, pattiin ajaessa tuntuu että, koko auto purkautuu. >sisäänjoustaissa samanlainen paukku kuuluu mutta, myös tuntuu. Joten, onko lehet kuolleet vai iskarit vai mistä alkaa syytä ettii? Periaatteesa ei pitäs iskarit olla syypää kun, ei jää pomppimaan missään vaihees.
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 Viimeksi muokannut opelman : 19.04.2020 08:29 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Oisko lehtijousiin tullut kolot kun seuraava lati hinkkaa
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei nau. Katottu on.
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
61:n Cruiseri alkoi yhtäkkiä seilaamaan tyhjäkäyntiä välillä 1000-1600rpm vaikka kone lämmin. Tuossahan on tyhjäkäynti 700rpm lämpimällä ja 1100rpm kylmällä koneella. Pelästyin, että rivipumpusta on jotain sökö. Pienen tarkastelun jälkeen huomasin kaasuvaijerin palautusjousien (kaikkien neljän) ruostuneen katki ja kaasu ei sitten enää tietenkään palaudu. Laitoin nyt kaksi melko heikkoa jousta sinne kaasuvivustoon ja tuntuu pelaavan kun just jaksavat palauttaa kaasun pois. En tiedä mikä alkuperäinen idea neljällä jousella on missä kaksi on paksumpaa ja lyhyempää ja kaksi selvästi pidempää ja heikompaa ja ne pitemmät on asennettu isompien jousien sisään. Ajattelin, että liian vahvat palautusjouset vois rikkoo jotain pumpusta kun automatiikka säätää tyhjäkäyntiä ylös kylmällä koneella jos vivusto ei anna helpolla myöden.
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 268 | 18.08.2025 21:39 |
Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |