![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Neliveto palautettu, tosin vivusto on niin vainaa, että toistaiseksi nelivedon käyttökahva on kätevässä paikassa auton alla ![]() Etukardaanin jakolaatikon pään pultteja oli ehjänä vain kaksi (Mikä piru saa ihmisen suunnittelemaan 5/16"-24 kokoisen pultin, joka testauksen jälkeen tosiaan on eri kokoinen kuin M8-1mm nousulla) joten sillä mennään. Pikkupuoli kytkeytyy kyllä nätisti, joskin hankalasti päälle ja suojaväriä levitelty pohjaan ja pelleille. Laikkakone ja moska auttoivat renkaiden pyörimiseen olennaisesti, saattaa olla että joustoissa ottaa vieläkin kiinni mutta sen näkee vasta metsässä. Kallistuksen vakaajat irrotettu ja tyhjäkäynti säädetty inhimillisempään 800rpm lukemaan. Tosin tyhjäkäynnin vakanta ei voi laittaa kiinni tai kaasu jää 1500rpm hirteen?? Tipauttaa jengat 800 vasta kun rivakasti polkaisee savu poljinta? Onkohan joku tällaiseen törmännyt? Asia nyt ei ole vakava, mitä siitä sit ellei vakaudu, käyköön vaikka miten rumasti, kunhan ei liian kovaa tai menee hermo ![]() Kaikki öljyt tuli vaihdettua ja se D30 akseli lukittua vedolle. Siirsin vaan sokan akselin nurjalle puolelle, jos tää nyt ei näin toimi niin ehdotuksia vastaanotetaan. En mä ainakaan keksi miksei toimisi. En viitsinyt sitä turhaan liimata migillä juntturaan jos sokka toimii Alipaineet tukittu pätkällä kumiletkua joka on pursotettu tiivisteliimaa täyteen On tää sellainen **tun hässäkkä tämä jakiksen kytkentävivusto että on tainnut käydä Jeepillä klassinen ... aloitetaan suunnittelu suoraan auton alla - tehdään eka pätkä - ei toimi - jatketaan uudella pätkällä - ei toimi - lisätään niveliä - ei toimi jne jne... vähän niinku Suomen hallitus, miksi turhaan perua huonoja päätöksiä kun voi jatkaa aina vaan syvemmälle suohon ![]()
Viimeksi muokannut Northern : 24.01.2020 15:31 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sulla osoittaa jakiksen vipu väärään suuntaan, siksi se ei toimi suunnitellusti, sen vivun pitää osoittaa viistosti alas eteenpäin.
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Voi ny helvetin perse. Kiitos. Pari perjantai bisseä ehkä.... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eilen tuli testattua Richardia pöpelikössä ja mitään ei mennyt rikki! Ainakaan enempää rikki kuin jo lähtiessä
![]() Sokan vaihto alipaineakselin toiselle puolelle Ei toimi. Tipahti kahdesti takavedolle tilanteessa jossa Hanttari etufillari oli reilusti alamäessä. Hitsataan haarukka akseliin siis, tai joku prikka kasa väliin niin pysyy holkki oikeassa paikassa akselilla. Seuraavaksi siirryn piirustuslaudan ääreen ja alan värkätä vinssipuskureita, palkkihelmoja ja kiveniskusuojia alustalle. |
![]() |
Luokat |
cherokee, jeep, maasturiprojektit |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|