![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Havaittuja. -kylmänä ei toisinaan täristystä ollenkaan,tuntuu liittyvän vallitsevaan ulkolämpötilaan. -200-250km yhtäsoittoisen ajon jälkeen tuohon täristävään kierrosalueeseen tulee lisäksi "matala humina" käyntiin -Ilmakuplaa tulee reilusti paluulinjasta kuumalla koneella,kylmänä ei niinkään. --Kalkattava käynti myös jos tankki melkein kuiva,Tällöin sisäänmeno linjassakin menee ilmakuplaa...Lienee liittyy tuohon että puskee paluulinjasta kuplaa ja pääsee kiertoon,kun menovettä vähän? Oiskohan se pumppuremontin paikka siis? Riihimäen dieselhuolto ky olisi tuossa lähistöllä,Onko kokemuksia? ![]() -Mitä tuollainen 4cyl rivipumpun remppa maksaa noin yleensä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No nyt loppui tärinät kertalaakista
![]() Hölläsin nopeuskameraan kaasua ja ei reagoinutkaan enään kaasuun kun piti taas mennä. Otin suodattimen irti ja kuppi täynnä tavaraa,huljautin kupin tyhjäksi ja pikku starttauksella tulee täyteen joten siirtopumppu ehjä. Suutinputki ravolleen ja starttaamaan no eihän sieltä mitään tule... Joten pumppuun tuli nyt jotain mikä kaipaa huomiota... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos kuppi on täynnä moskaa, onnee suosinkin jo tukossa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kerkesin vähän tutkimaan lisää.
Kakkua saa ihan varmasti.kun pumpun paluuletkusta tulee hyvin tavaraa kun starttaa. Suutinputkista ei tuu mitään,ihan kuin sammutin olisi päällä(tässä sammutin on kaasuvivun yhteydessä oleva alipaine mikä vetää kaasuvivun kiinnippäin). Otin pumpun päältä ison kuusiokolotulpan auki ja siellä on ollut rullavipu ja jonkinlainen ruuvisäätö tälle. No rullavipu on paikallaan,mutta säätömekanismi lepää pumpun pohjalla irrallaan...joten tässä syy miksei saa kakkua? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No ei Tärise
![]() Varovasti kun liikuttaa tankoa rukarilla,Niin suutinputkista alkoi tulla heti tavaraa...En viittinyt koittaa käyntiin ettei lähde juoksulle. Pitää kaivaa pumppu irti ja viedä se vaikka tonne riihimäen dieseliin vähän laajempaan huoltoon ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Samallahan nuo rukkaa siihen hieman kulkua lisää...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
|||
|
|||
![]() Nuo ilmavuodot on todella ikäviä.... Tämä tosin keskim.vaikeampi?Lainaus:
Lainaus:
![]() Mutta "perustietoa" on se, ettei DSL ja ilma kuulu polttoainejärjestelmässä yhteen; Noissa vanhemmissa, siis ennen CommonRail, ja varsinkin tuosta reilusti vanhemmat; siis mekaaniset Rivi-ja Jakajapumput, toimi ""suuruusluokka"" 1995? alkaen sähköisesti ohjattuina? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joku väitti että OM314 pumppu sopii OM364 jollainen piti laittaa siksi aikaa,kun toi oma on huollossa...
-om364 on o-rengaalla tiivistetty lohkoon -om314 taasee paperitiivisteellä joten om364 ei ole tasopintaa paperitiivisteelle... Isoin ero on kuitenkin että suutinelementeissä on eri kierre johon homma kaatui. Pumppu sopii kyllä lohkoon... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
1500e ja vähän päälle tulee hintaa pumpulle,Mutta en mä vanhaa kaveria ole hylkäämässä kuitenkaan...
Onneksi selviää kuitenkin rahalla,Niin halpaahan se silloin on ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan d22 täristää | Loossi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2019 22:15 |
HDJ täristää liikkeellelähdössä.. | Ambula | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.07.2013 16:56 |
Suzuki täristää | suzuki samurai | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2012 18:35 |
Patrol y61 täristää | jaskapa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.05.2011 20:47 |
Sukisuki täristää | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 23.03.2005 17:32 |