Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 07.01.2020, 21:57
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

En halua vähätellä, mutta eikö olisi helpompaa / halvempaa vaihtaa "oikeaan" maasturiin?
CR-V on hyvä ajaa tiellä ja veikkaan että noilla muokkauksilla pilaat ajo-ominaisuudet eikä etenemiskyky juuri parane. Voi olla että jopa huononee kun ulosjousto kärsii = pyörät on enemmän ilmassa ja lukottomassa pelissä meno katkeaakin siihen.

Itse lisäisin ulosjouston määrää pitäen alustakorkeuden samana, korotus tapahtuisi rengasta kasvattamalla.
näin saadaan enemmän ulosjoustoa jolloin pyörät pysyy kiinni maassa hieman pitempään ja ajo-ominaisuudet eivät kärsisi kauhean paljoa..
pohjakosketuksia varten panssarit
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
 

Luokat
cr-v ajoneuvoluokka m1g


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Akselivälin muuttaminen HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 10 09.08.2011 23:01
Myyty Honda FourTrax 300 4x4, Asiallinen ja toimintavarma neliveto Honda, VAIHTO / TARJOUS Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 7 23.09.2010 17:01
Akselivälin muuttaminen Arska Tekniikka & Jutustelu 1 07.05.2007 23:26
Ozi wpt tiedoston muuttaminen slipoveri Tekniikka & Jutustelu 15 07.02.2006 18:34
rengaskoon muuttaminen kirurgi Tekniikka & Jutustelu 2 16.12.2005 13:49


Sivu luotu: 15:57 (GMT +2).