![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Tää oli ihan yhtä hyvä kun
Lainaus:
Puuvillakassi samaan hintaan muovikassin ostajalle..... Yritys hyvä muttä tarkoitus huono Puuvillakassin päästöt 3 x korkeemmat kun kierrätysmuovikassin...... Vaikka käyttäsit tota puuvillakassii korjattunakin niin pitkään ku voit. Se ei pärjää kierrätyskassille niin pitkään käytettynä kun voit. Aina voit ottaa uuden. Kunhan se palautuu oikeaan jäteastiaan. Ja tos vie yks Länsinaapurista..... Ruotsalainen huoltoasemaketju OKQ8 perui Neste Oilin palmuöljypohjaisen biodieselin tuonnin markkinoille vuonna 2007. Yhtiön mukaan palmuöljyn tuotanto on liian suuri riski Indonesian sademetsille. Ja toi palmuöljykiisseelikin on 3xsaastuttavampaa kun perinteinen fossiilinen..... Jota toi my-kiisselikin sisältää 10 rossaa tai enemmän. Eli ei oo ainakaan kasvihuonekaasuja vähentävää fossillisiin nähden. Eli meni yhtä vihkoon ku Liduskin. Sitä ei vaan kaikki rekkaspedet tajuu..... Mielikuvat voi joskus lähtee laukalle..... Silti Hyvää Joulua kaikille my-kiisselillä-, fossiilisilla-, rasvoilla-, sähköllä, vedyllä, lihasvoimalla tai häkäpöntöllä ajaville.
Viimeksi muokannut uteiN_H : 24.12.2019 22:13 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hyvää joulua Nietullekin. Kerro vielä millä ite ajat? Tuskin vedyllä kuitenkaan...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kuulin tässä itsekin, joka on melko luotettavasta lähteestä, että Nesteasemilla niistä molemmista dieselpistooleista tulee samaa tavaraa samasta tankista, hinta vaan on eri. Ja kalliimmasta saatu tuotto pistetään sitten biodieselin valmistukseen...eli tankkaamalla siitä biopistoolista, tankkiin menee samaa tavaraa kuin siitä halvemmasta, mutta tuet biodieselin valmistusta, tai mahdollisesti sitä MY:ta.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 25.12.2019 12:06 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Nyt joulukuussa on esimerkiksi aurinkosähkön teko surkeaa kun maaliskuussa se voi olla fiksua ja ympäristöystävällistä. Itsestä tuntuisi järkevältä, että kaikille maahan laitetuille kaatopaikoille tulisi tehdä jotain, eikä hullumpaa olisi jos niistä syntyy vaikka liikennepolttoainetta. Sama myös merten muovien kohdalla. Öljylutraamiselle tulisi keksiä vaihtoehtoja ja miettiä sitä miten hommia voisi tehdä paikallisemmin köyhempiä riistämättä. Nythän näyttää siltä, että jätteet niin mielellään laitettaisiin köyhien harmiksi. Ei hullumpaa olisi jos kotona jonkinmoinen puukaasugeneraattori, mutta sellainen, että se olisi kaikkiruokainen. Sinne voisi laittaa kaikki, joille ei hyödyllistä käyttöä ja tulisi sähköä ja lämpöä. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#7
|
|||
|
|||
Tossa alla olevas linkissä
Koko soossi yhes paketis.
"Sama jätediesel, kahdet eri päästöt – 90% toteutuu vain Suomen rajojen sisällä" https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/eli...jojen-sisalla/ Mikä sitten on kenekin mielestä oikein se olkoon jokaisen asia. Mutta mun mielestä toi kahdet eri päästöt ja täällä ne – 90% pienemmät on EU- JA Suomaliapolitiikan ja mainosmiesten luomia mielikuvia tyhmille suomalialaisille. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Esikammiokattilat museoon ja Euro 6 tilalle niin ei savuta eikä kärytä..
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
https://kymensanomat.fi/uutiset/lahe...c-eaa87edc65c9 Mielestäni siinä kannattaa ponnistella, ettei polttoaineiden takia niin paljoa säädettäisi ongelmamaissa. |
|
#10
|
|||
|
|||
Tosta Kotkan laitoksesta ei mulla mitään hajuu.Lainaus:
Eikä tuu saastuttamaan vuoksen vesistöä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...5566#gs.o82cr5 |
|
#11
|
|||
|
|||
Juuri tätä tutkin taannoin, topiikin alussa...Lainaus:
Kannattaa luottaa vain itseensä, ja kun olet miettinyt asiaa, niin tee hiljainen vakoilu noille tankkauspistooleille; (minä pyyhin imupperilla...) Minä rahoitan tämän tutkimuksen, siis osta molemmista pistooleista litra dieseliä, siis sitä mystistä MY-dieseliä ja sitä perinteistä. Vertaa, varsinkin tankatessa pulloon, onko väri ja haju sama? Ja kaitsu67, pistä tilino yv, taikka joku taho, jonne tuon 5 euron kannatuksen laitan. siis riittää että tavalla tai toisella kerrot palstalla, että haiseeko se eriltä... |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ottanee elämäntehtäväkseen haukkua kaikki muut kuin fossiiliset tuotteet. Mutta joo. En tankkaa myytä itekkään ennen kuin sen hinta on sama kuin perinteisen. Eikä sitä kyllä täältä mistään saakkaan. |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Kohta pääsee haistelemaan ja testaamaan miten pultit irtoo pienellä hiilijalanjäljellä https://news.cision.com/neste/r/coll...-near,c2993986
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli jos tuo putsaa dpffää niin ainakin sillointällöin tuo on paikallaan, ja jos tuo kulutus asettuu tuohon niin s hieman tasaa hintaa. Ei kylläkään vielä kokonaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Moskvich Elite BMC diesel, eli diesel mosse | Jare | Chit-Chat | 35 | 29.12.2014 18:40 |
| Diesel + NOS | karisa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2012 20:33 |
| Diesel v8:sit. | opelman | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 27.05.2011 09:21 |
| Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
| M:bmc 6-diesel | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.02.2007 20:27 |