![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No, lähtökohtaisesti jarruttomia kärryjä ei tarvitse katsastaa, joten meriselitys "ainahan se on ollu tuollainen" menee tavallista paremmin läpi varikkopysähdyksillä. Riittävä vaatimus rengasmuutoksille olisi, ettei laakerin kuormitus oleellisesti kasva, eli käytännössä offsetit pysyvät järkevissä rajoissa. Esimerkiksi maastokelpoisille kärryille olisi ihan oikeaakin tarvetta, mutta tuo lakimuutos estää sellaisten tekemisen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vielä omavalmisteesta: jos ostaa akseliston, esimerkkinä tämä, mukana tulee todistus komponentin soveltuvuudesta tarkoitukseen: https://cdn.virtasenkauppa.fi/assets...ustodistus.pdf Tuossa ei puhuta rengaskoosta mitään. Jos tuollaisesta tehdyn kärryn käy leimaamassa suurimmilla rupulikumeilla mitkä pyörännapaan sopivat, niin hey presto, tuo rengaskoko on sitten hyväksytty ja laillinen? Viimeksi muokannut jli : 21.11.2019 16:53 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Voit tehä akselinkin ite. Ja määritellä et 44” on tän kärryn rengaskoko ja että saa käyttää 100 mm spacereitä halutessaan. Helppoo kun on valmistaja itse.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ihan Gazin kärry metsä/tie käytössä.
Keväällä laitoin 31/10.5/15 Renkaat alle Suzukin vanteilla eikä kuvio tule lokasuojasta yli. Toki koukku pitää olla normaalia korkeammalla että menee perässä suorassa. ![]()
__________________
KYM#5 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Mä rakensin konttiin.
Altapäin kiinnitettävän axulan ja vetoaisat.
Tää tosin normi pyörillä mut isommatkin olis mahtunu. Liikkui hyvin Suzukilla. Kuva näkyy vain kirjaantuneille. Näin saariolosuhteis. Piti siirtää kun pilas hienon maiseman mökin ja järven välis. Viimeksi muokannut uteiN_H : 21.11.2019 22:27 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos löytyisi valmiina joku juontokärryn akselin tyyppinen viritys, jossa on kantavuus on ilmoitettu, sen päälle voisi jo alkaa rakentaa. Joku tuollainen, mutta liikennekäyttöön ja jousilla: ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aisan saa tehtyä niin ettei sitä tulkita aisaks = ei tarvii mitään. Vetokita tietysti kaupasta ja ne on E-hyväksyttyjä. Sitä nyt ei kukaan ite tekiskään ku 15€ saa uuden hakee. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Eilen näpyttelin tällasen omavalmisteen kilpiin:
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hienoa työtä! (Meinasin kirjoittaa, että pitää haista miehelle eikä halvalle deotorantille mutta jätin kirjoittamatta) |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Onneks on tuo miinusMattimiinus oikomassa ja neuvomassa!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PERÄVAUNUN VETOPAINOT? | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 02.04.2016 16:45 | |
ABS ja rengaskoon muutos? | wikke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.03.2008 21:09 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |
Rengaskoon vaikutus matkamittariin?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.05.2005 11:10 |
rengaskoon muutoskatsastus | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.05.2005 20:34 |