Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.11.2019, 11:04
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 742
Perusasetus

Joku tuollainen loota olisi varmaan aika paseeli ja luulisi kestävän. Isolla rahalla ku ostasi bemarin 6-lovisen niin varmasti kestäisi.

Itsellä olisi tuo talviraato menossa keväällä purkuun (e39 530da) niin siitä kun nostaisi tekniikan kokonaisenaan LT:hen niin alkaisi rahti liikkua. On vaan lootana tuo surullinen 5L40 joka ei kestä edes vakio bemarin tehoja. Olisi varmaan aika ihmeissään LT:ssä. Vitosen välityshän olisi kiva 0,75 ja turbiinilootahan tekisi ajamisesta yhtä nautintoa. Tommosen myllyn virittämiseen vähän perehtyneenä niin voimaakin olisi tarjolla varmasti riittävästi

Lainaus:
Kyllähän tuo deeku ottaa kierroksia hanakasti
Onkohan tuo jotenkin eri säädöissä henkilöautoissa. Samaa vaikutelmaa ei tuosta saa Pitääkö tässä alkaakin nostamaan vaan kierrosaluetta ja ostaa vielä lisää äänieristettä kapiiniin.

Tuo perävälityksen vaihto olisi varmaan helpoin ja viisain. Ei vain ole tullut mistään vastaan eikä oikein ole ajatusta mistä aloittaa kysely


Viimeksi muokannut Hcet : 19.11.2019 11:07
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.11.2019, 15:04
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Mitäs jos katselisitkin Sprintteri Mersun periä? Samaa 6x205 mm pulttijakoa niissä, ja voisi löytyä helpommin. On tietysti enempi töitä, kun tuskin istuu bolt-on.

Ensimmäisen sukupolven VW LT ja MB TN1 pitivät olla jo yhteistyön hedelmiä, mutta loppujen lopuksi vain takavalot saatiin samoiksi...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.11.2019, 15:39
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 742
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Mitäs jos katselisitkin Sprintteri Mersun periä? Samaa 6x205 mm pulttijakoa niissä, ja voisi löytyä helpommin. On tietysti enempi töitä, kun tuskin istuu bolt-on.

Ensimmäisen sukupolven VW LT ja MB TN1 pitivät olla jo yhteistyön hedelmiä, mutta loppujen lopuksi vain takavalot saatiin samoiksi...
Onkos noita samoilla kantavuuksilla? Jotenkin ymmärtänyt että reiluun 3500kg loppuu. LT kuitenkin 5500 ja tuo 3500 löytyy melkein jo pelkältä taka-akselilta niin kuinka kestää. Lehtijousiperä noissakin niin eiköhän se sinne istahda kohtuu vaivalla. Mikäänhän näistä ratkaisuista ei ole ihan bolt on.

Viimeksi muokannut Hcet : 19.11.2019 15:45
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.11.2019, 17:03
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Eikö esim 515 rintteri ole 5 ton koko painolla?

Jos rintteri ei riitä, niin sitten löytyy Vario.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Volkswagen doppeli joonaveckman O/M/V Ajoneuvot 0 21.11.2015 17:53
Myyty Volkswagen Polo SDi -00 ajelija O/M/V Ajoneuvot 2 25.04.2014 19:14
Pidempää jarruletkua bj-42 ahku Tekniikka & Jutustelu 1 14.02.2013 10:49
Sorentoon pidempää jousta Dojo Tekniikka & Jutustelu 0 01.01.2010 16:16
Pidempää iskaria Rangen takapäähän Niko Tekniikka & Jutustelu 5 19.01.2007 12:00


Sivu luotu: 19:44 (GMT +2).