![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli joskus sellanen kiihtyvyysanturi autossa kiinni joka piirsi käppyrää auton kiihtyvyydestä ja nopeudesta yms, niin kyllä se kiihtyvyys meni jokaisessa vaihdossa (manuaalilla) negatiiviseksi (ilmanvastus) ja vauhti lähtee heti laskemaan sen vaihtohetken ajaksi.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Edelleen: Ja mitä painavampi kampe niin sitä enempi vaaditaan hillitsimiltä että vauhti pysyy säädetyssä. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Rajoitin on vaan huonosti toimiva / viallinen jos vauhti menee yli säädetystä. Jos tehot leikataan pois jossain vauhdissa niin siitä vauhdista ei yli mennä. Mieti ny vielä kerran. Kiihtyvyyden ei tarvitse mennä negatiiviseksi, riittää että se menee nollaan että vauhdin kiihtyminen lakkaa.
|
||||
|
||||
|
Kai mun on sit uskottava. Jos kerran sit massan liike-energia tuohon näytä vaikuttavan.
Samanlaista käppyrää ne tuotakin kireemmät tekee:
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Samaa toisessa Plörössä:
"Ministeri Marin: Kevytautolain voimaantuloa lykätään vuodella – ”Olen pahoillani, että tilanne on tällainen" https://www.iltalehti.fi/politiikka/...d-31f167aff75e
|
||||
|
||||
|
No kylläpä se tilanne elää:
"Ministeri Marin väläytti kevytautoista: Laki ei välttämättä tule voimaan edes vuoden kuluttua" https://www.is.fi/autot/art-2000006229911.html