![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Muita ehdotuksia äänen syyksi otetaan vastaanVaikuttaa siltä että takavetarin spooriongelma voi olla väärä oletus. Olisiko vinkkejä mistä muusta tuollainen asfaltilla tiukassa käännöksessä kuuluva terävä ääni voisi johtua? Perän öljyt vaihdoin, eikä perässä silmämääräisesti tarkasteltuna näkynyt mitään outoa. Eikä ollut metallisirua ym perässä.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kävin koeajamassa 04 vuoden V8 Jipiitä. Onko tuo Quordra-Driven ominaisuus, että kun asfaltilla pyörii eturenkaat tapissa, niin inansa vastustaa?
Tuleekos niistä hajoovista ilmastoinnin läpistä ylimääräräsiä ääniä jos ne on menossa? Tässä yksilössä kyllä lämmintä ja viileetä tuli, mutta erikoista narinaa ja läpsähdyksiä kuulu kun namikoita väänteli. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tsau! Ois ehkä kiikarissa pakuks rekattu WJ 3.1litran padalla (256tkm). Mitä mieltä porukka kyseisestä moottorista? Vai onko järkevämpää hankkia bensa vehje? Onko esim sekakulutuksessa paljon eroa? Kilometrejähän mulla ei tule vuoteen kun hikisesti 8tuhatta lähinnä työmatkoista, noin 30km päivään joista abaut puolet 80kmh ja puolet 50kmh.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Killing time is not murder |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Diiselsyylää en ostais ellei kilsoja tulis joku 100tkm vuodessa. 15km sivuja kun ajelee niin eihän se edes ehi lämmetä?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuommonen 3.1 TD seisoo pihassa. lievä moottori vamma.
Käy, mutta ei siedä kierroksia, joten tiellä ei voi ajaa. No, tämä ei ole ongelma, jota kysyn ![]() Autohan tuli minulle moottori vikaisena (kun halvalla sai), edellisen omistajan puheiden mukaan vaihteisto välillä toiminut hyvin ja välillä temppuilee kaikenlaista. Ongelma. Pihassa autoa siirtelee, niin pakki menee kyllä heti päälle. Mutta D-asennolla ei vaihde nappaa päälle, mutta heti kun vetää pakko vaihteiden puolelle, alkaa vaihteet kytkeytyä, ja vaikka tässä vaiheessa laittaa D, niin vaihde pysyy päällä. Tosiaan maantielle autolla ei pääse, joten en tiedä montako vaihdetta kytkeytyy. En ole vikaa kummemmin tutkinut. Tuleeko mitään "helppoa" viak kohdetta mieleen. Olikos näissä vielä vaihdevivulta vaijeri laatikon kylkeen, jolla vaihteet valitaan vai onko jo täysin sähköllä? Pystyykö vaijeri olla väärin säädetty. Jossain oli, että jos D:llä ei kytkeydy, mutta pakko vaihteet toimii, on laatikko vikatilassa??
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit | jämtilaika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 13.11.2013 10:11 |
jeep wj simpukka? | pikkujussi1 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.02.2013 18:52 |
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! | Jeepp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.10.2012 20:34 |