![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yleensä dieselin käyntiongelmien syyt ovat joku näistä * Nostopumppu huono * Polttoainesuodatin tukossa * Polttoainelinjassa ilmavuoto. Pajerossa polttoaineputket usein ruostuvat puhki taka-akselin ylityskohdasta. Mutta jos sulla ei käynnisty tyhjäkäynnilla eikä meinaa käydä lämpimänäkään, niin onko tyhjäkäynnin säätö liian pienellä, tai pääseekö säätö ajoittain liian pienelle? Otsikko olisi voinut olla vaikka "Diesel-Pajeron käyntiongelma" tai jotain sinnepäin. Kysymys on ihan asiallinen eikä ainakaan mua haittaa vastata "seinille". Tyhmiä kommentteja ei tarttis kenenkään heitellä. T, Antti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| OZI:n ongelmat | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 21.02.2007 06:00 | |
| Kylmäkäynnistys 1.6 td | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.10.2006 20:04 |
| 4x4 kylmäkäynnistys | hami | Chit-Chat | 6 | 20.01.2006 17:37 |
| BJ kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.12.2005 23:24 | |
| bj.n kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.10.2005 11:10 | |