![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Styroxi imee vettä, se kun on palloja jotka ovat liittyneet toisiinsa. finfoam ja uretaani taas ovat massaa jossa on kuplia, eli suljettu rakenne joka ei ime vettä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla uretaanilla paras eristävyys, asia jolla on merkitystä noissa eristevahvuuksissa. Ja määrät sen verran pieniä ettei kauheaa säästöä synny käyttäessä huonompia
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuli kuolailtua tuota vehjettä aikanaan kun pyöri aika usein Hernesaaressa.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla tää sama vehjes jonka bongasin Lauttasaaren meriasemalla kun tankkasin venettä 2013 kesällä.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kilpi nyt ainakin täsmää.
Se miksi se bongailtu merellisissä maisemissa lienee tässä: https://www.c-trek.net/
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Koppa kehikko nostettuna paikalleen. Lattian tein 21mm filmivanerista. Seinälevyt tilasin Forssasta Suomen kerroslevy Oy:ltä. Paksuudet ovat samat kuin vanhoissa otin niihin kuitenkin finnfoam eristeen, koska jostain luin, että se olisi vähiten herkkä vedelle ja kuten tuossa aikaisemmin oli mainittu niin näissä eristys paksuuksissa ei suurta väliä ole lämpöarvojen eroilla. Laatikoiden ja valojen sovittelua. Päädyin Ivecon omiin lamppuihin, koska mielestäni tyylikkäät ja auto on varustettu valojen tarkistus toiminnolla, joka olisi herjannut led-valoista aina tai sitten olisi pitänyt asentaa höynäyttäjiä. Lavatikkaat sopivat hieman muokattuna. Levyjen liimaus aloitettu katosta. Käytin Wurthin liima-tiiviste massaa kiinitykseen ja saumat kiersin ulkopuolelta vielä polymeeri massalla, jossa parempi uv-suoja. Viimeisessä kuvassa auto katsastus kunnossa. Ensimmäinen katsastus päätyi hylkyyn, kun vasen taka jarru ei toiminut lainkaan. Sylinteri oli hirttänyt totaali jumiin. Uusi sylinteri ja hetken jarruttelua ja katsastus hyväksytty. Tämän jälkeen siirsin auton kotipihalle kopan kalustamista varten. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hyvännäköistä restaurointia. Kyllä tuolla kelpaisi Lofootteja lähteä koluamaan.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Iveco Daily 50C14 Kokemuksia | make764 | Chit-Chat | 1 | 07.02.2018 08:19 |
Myydään / Vaihdetaan IVECO DAILY 3.0 vm.2008 480tkm | Musta_Surma | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2018 09:21 |
iveco daily kevyt ka:n jarru robleem | Heikki L | Chit-Chat | 8 | 28.02.2015 21:29 |
Myydään Iveco Turbo Daily kuljetusauto | Arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.01.2014 23:09 |
Iveco Massif ja Daily 4x4 | JF | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.12.2007 09:21 |