Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.03.2005, 15:22
KooJii KooJii ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.05
Sijainti: Tammela, Finland.
Viestit: 88
Perusasetus

Aiksemmat viritykset on ujeltanu aikaslailla jos ilman öljyä on ajellu.
Ruma kasa on tullu periä ja vaihteistojakin ajettua p..kaks, aina ne on ennen hajoomistaan jollain tavalla äännellyt. Olisko tämä poikkeus,koska kulkee hiljaa kun kissa kevätjäällä.?

-Kaikkea pitää kokeilla, paitsi mummon maksalaatikkoa.-
Pajero 2.5 TD IC -91 7hlö

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko erilaisia nokkia pajerossa? pallero Tekniikka & Jutustelu 23 17.01.2007 17:19
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? pallero Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2006 13:55
Hypoidivetopyörästö pajerossa maraX Tekniikka & Jutustelu 8 05.11.2006 00:58
Öljyn "jäähdytin" SoSo Tekniikka & Jutustelu 11 23.03.2006 11:15
Pajerossa 33" renkaat ??? ja leima? onko kellään? Tekniikka & Jutustelu 26 27.09.2005 08:31


Sivu luotu: 06:37 (GMT +2).