Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.07.2019, 12:07
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kunhan ei lähde Norjan tai Keski-Euroopan vuoristoihin, niin kuutoskoneisella ZJ:lläkin toki pärjää. Ei se raketti ole, mutta pärjää.

Kaikki on suhteellista.
Siellä Norjan ja Keski-Euroopankin vuoristoteillä liikkuu kyllä paljon pienempitehoisia ja laiskempia vehkeitä kuin kuutosella olevat jeepit.

Saattaa kuutosjeeppi olla ihan pirteäkin laite monien eurovehkeiden seassa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.07.2019, 21:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti

Kaikki on suhteellista.
Siellä Norjan ja Keski-Euroopankin vuoristoteillä liikkuu kyllä paljon pienempitehoisia ja laiskempia vehkeitä kuin kuutosella olevat jeepit.

Saattaa kuutosjeeppi olla ihan pirteäkin laite monien eurovehkeiden seassa.
No tuo on kyllä totta Mutta tuli vaan mieleen kun jokunen vuosi sitten kurvailin Norjassa 5.9:llä, ja toisaalta jenkeissä ajoin aikanaan yhden road tripin LJ- Wranglerilla missä oli kuutonen. LJ tuntui vähän nuhaiselta pick-uppien luvatussa maassa, mutta toki autojen keskitehot on siellä vähän eri kuin täällä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.07.2019, 19:25
könpiä könpiä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.06.19
Sijainti: pori
Viestit: 155
Perusasetus

Jatkokysymys. Enain ajattelin puhtaasti käyttötarkotustani ja ajttelin xjn oleva paras valinta. Nyt on kumminki ilmennyt eräs wj joka saattas vaihtuu tohon nykyseen kulkupeliini ni se olis helppo kauppa. Sopiiko tommonen -99 wj 4.7 quadrive nelikko hyvi maastoo? Näyttää kauheen hienolta ja teknilliseltä vehkeeltä maastokäyttöön? Onko sitä yhtä helppo hualtaa ja korottaa ko xjtä? Niinja kilsoja oli vähä päälle 300t, jos huoltohistoria on kunnos ni voiko olettaa edessä olevan vielä hyvä määrä kilsoja mosan ja voimansiirron osalta?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.07.2019, 20:03
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.533
Perusasetus

WJ menee nätisti maastossa ja helppo vielä parannella kun pysytään kohtuudessa. Noilla kilsoilla voi olla ne sinänsä toimivat automaattilukot kuluneet jo ettei toimi enää kunnolla. No monissa muissa ei oo lukkoja ollenkaan, eli ei toi sen kauheempi tilanne ole. Mutta maksaahan se sitten korjata tai vaihtaa toisenlaiset lukot jos ei etene mieleisellä tavalla.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Dkw mungo-jeeppi, siis mikä...? Urbancityboy Tekniikka & Jutustelu 10 11.09.2008 22:30
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 11:08 (GMT +2).