![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() On toi pakkijarru niin mielenkiintoinen ongelma et pakkohan se on purkaa tuo vaihteisto.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Akseli pettänyt rummun juuresta.
Ei ihme ettei pakki toimi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tämä on kyllä aina upeata kun automaatit on niin kalliita että vähän joka autoon laitetaan aina liian pieni laatikko, kun pykälää järeämpi kestäisi paljon paremmin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
https://aijaa.com/QLgEep.
Mitenhän tuon hajonneen akselinpään saisi pois ? Liekö purettava koko laatikko ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No ei muuta kun tallennat tuon ATSG:n korjausoppaan koneelle minkä linkkasin ylempänä ja laatikkoa purkamaan/ kasaamaan.
Ihan turha edes aloittaa hommaa, jos sitä ei tee kunnolla. Automaatin sisällä jos on jotain rikki, niin se on purettava atomeiksi, tarkka puhdistus kaikinpuolin, vaihdetaan rikkinäiset/ kuluneet osat, uusitaan turbiini ja putsataan hyvin tarkkaan jäähdytyslinjat ja jäähdytin. Näin siksi, että kaikki pikkumuhju kerääntyy johonkin - yleensä päätyy turbiiniin ja jäähdytyslinjoihin/ jäähdyttimeen, josta sitten pääsee taas takaisin vaihteistoon jossain vaiheessa. Eli siis vaikka korjaisi laatikon mutta jättää vanhan turbiinin ja putsaa huolimattomasti linjat, niin ei mene kauaa kun korjattu laatikko on paskana.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Aski vaihdettu ja kulkee eteen sekä taakse mutta aina jotain valitettavaa
![]() Miksi ryömiessä auto hytkyy. Vaihde päällä jarrun kanssa ihan ok mutta heti kun löysää jarrua ja auto lähtee vetää niin hytkyy. Mikähän vattu tämä vika nyt sit taas voisi olla ? Autolle ei ole kerrottu että uusi laatikko, turbiini sekä öljyt. Tämän tiedonko se tarttee? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokee vaihteet katosi | Alaskan Pete | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 10.05.2016 23:45 |
Disco 1, vaihteet hukassa | Fiillas | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.11.2014 11:43 |
Discon vaihteet | Alppipappa1958 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.12.2011 22:13 |
sj 410 vaihteet jumittaa apuva?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.10.2007 05:25 |
Rockyn vaihteet | kimblen | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 03.10.2006 12:44 |