Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.06.2019, 00:22
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Olen erimieltä asiasta;


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumsar Näytä viesti
Muuten, jos ihmisillä on ongelmana, että nelikko ei lähde pois päältä vaan joutuu esim ottamaan pikku pakin, että nelikko irtoaa, niin silloin on se nelikon kytkentärengas kulunut laatikosta. Kulunut rengas jumittaa ja irtoaa vasta kun pyörähtää toiseen suuntaan. Rakennehan on niin, että jousikuorma pitää nelikkoa auki ja alipaine vetää sen kiinni.
Jos noiden -70 ja -80 luvun Land Cruisereiden loivan kaarroksen jälkeen pysähdyttäessä neliveto lähtee pois päältä tuon jousen- tai kohtuullisella käsisivoimalla, niin etukardaanin akseli ja/tai holkki on kulunut, ja kohta neliveto päällä etuveto alkaa antamaan periksi k.o holkista; siis holkki/vastaboori kulun niin väljäksi, että poorit alkaa hyppäämään yli.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ70 hidas neliveto (L4) ei mene päälle Marso Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2015 21:54
lj70 neliveto ei kytkeydy insane1 Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2012 21:39
Toyota Bj40 rakentelu VISIOT hukassa Lalli bj40 Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 10:29
xj neliveto hukassa? niko69 Tekniikka & Jutustelu 8 05.10.2008 22:56
M:Neliveto Toyota Erppa O/M/V Ajoneuvot 0 27.04.2007 10:22


Sivu luotu: 06:14 (GMT +2).