![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja ei liity otsikkoon mitenkään nämä sisäpuolen pesut, ei se maali vedellä pesemällä lähde.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Iso hiekkapuhallus laite saattas myös poistaa jotain jos saa ilmavirran kulkemaan jotenkin järkevästi palkin sisällä. Se on tällainen suutin mitä itse olen kaivannut varusteiden joukkoon, näyttäisi halkaisija olevan 12 milliä, paineen kesto 500 baria: https://www.salhydro.fi/fi/viemarisu...n-pyoriva-mini Pienemmissä metalliesineissä apuna maalin irroituksessa ollut sitruunahappo. Viimeksi muokannut tekniikkamies : 09.06.2019 20:07 |
|
|||
|
|||
![]()
Mä putsasin Discoverystä pesemässä runkoa toista tuntia joka mahdollisesta lävestä höyrypesurilla 90 astetta ja vajaa 200bar. Hiekkapuhalluksessa kävi tämän jälkeen.
lopuksi puhaltelin paineilmalla joka kolosta. Kyllä se puhtaalta vaikutti sen mitä hitsatessa joutui leikkelemään auki, mutta toki tuota ei ollut ikinä kotelosuojattu jälkeenpäin.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Hj:n rungon jatkeet (vinssiä varten) | PH75 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 09.01.2013 21:47 |
Korjauspeltien maaleista ja liitoksistakin... | pee | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.12.2011 20:09 |
Videotykin putsaus pk-seutu? | Heering80 | Chit-Chat | 1 | 26.07.2011 14:49 |
Hapettuneiden alumiini vanteiden putsaus? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 10.11.2010 16:09 |
Kokemuksia näistä maaleista | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.06.2006 08:49 |