![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvä peli. Onko suolattomilla teillä ajeltu "lappi-auto"? Mikä on sun kooli? 73 de OH2NLT
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo on lappi-auto. OH2FXD on kooli ja QTH tosiaan Utsjoki. |
|
||||
|
||||
![]()
Morjenstellaan heinäkuussa kun päästelen kans ylös kusoille
![]() OH8FZL |
|
||||
|
||||
![]()
Minkä bandin antennit on tarkoitus Suzukiin laittaa? Voisi joskus koittaa skediä jos löytyy sopiva kotimaan skippi. Matkaa on senverran, että voisi 14MHz bandillakin onnistua. Joskus heinäkuussa olen itse Lokassa mistä on enää "poronkusema" Utsjoelle! Mulla on yleensä asema pystyssä Lokassa QRV pääasiassa 3.7 ja 7MHz.
Ja tietysti skediä voisi koitttaa myös OH8FZL:n kanssa. Mitkä bandit käytössä? Jos täällä on muita offiamatöörejä niin olisi kiva kuulla kalustosta ja tietenkin minkälaisia mobile antenneja on käytössä. OH2NLT |
|
|||
|
|||
![]()
Nokkakusoilla voidaan morjestella täällä pohjoisen perukoilla jos aikataulut käy yksiin. omakutsu@gmail tavoittaa näin aluksi parhaiten. 14Mhz on tullut workittua etelään mobilestakin. Suzukiin tulee varmaan 2m/70cm pikku bao mobilekopio autojen väliseen yhteydenpitoon. Kesällä tarkoitus laitella igate tuonne kylän tunturiin digitan avustuksella, pystyy sitten paremmin tarkkailemaan ketä täällä oikein kulkee
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
OH2FXI ilmoittautuu Länsi-Uudeltamaalta Pajerolla jossa 2m/70cm, 4m/rha68 ja LA.
Viimeksi muokannut simov : 11.06.2019 00:03 |
|
|||
|
|||
![]()
Moro! Seikkaillu foorumilla puolisen vuotta ja lopulta jos rohkenis jotain kirjottelemaan.
Itestäni sen verran että olen 38vuotias nuori ja Sotkamossa asustelen. Maastureita ei isommin ole tullu harrastettua aiemmin mut tuos kevään korvalla tuli tommonen vitara hankittua tilapäis autoksi ja siitäpä se tais kipinä iskeä. https://photos.app.goo.gl/GKSkvD6s7iQc79m68 Tosiaan maastossa ei oo tullu autoilla paljoa rymyttyä saati sitten safaroitua mutta jossain määrin houkuttais joku pieni harjottelupaikka käydä joskus testaamassa. Aluksi täytyy keskittyä tosin tuon auton kunnostukseen ja jotain varustettahan se kaipaa. |
![]() |
Luokat |
esittäytyminen, esittäytymisviesti, newbie, uudet offipalstalaiset |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uusien käyttäjätunnusten varmennus | offroadjouni | Uutiset | 0 | 15.03.2009 11:48 |
Tarkkana uusien rekisteriotteiden kanssa! | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 106 | 09.12.2008 17:19 |
Uusien rekisteröityneiden määrä tänään | Käyttäjä | This And That | 9 | 02.03.2006 15:41 |
Uusien nahkapenkinpäällisten asentaminen vm. 1970 | Vuosimallit 1968-1982 | 4 | 31.12.2003 08:59 |