![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ei kai tässä mitään pioneerityötä ole kun ulkomaanelävät näitä ovat ongelmitta tehneet kymmenen vuotta. vaan vanha kone on irti, tekisi mieli sanoa että tekemätön paikka ilman nosturia tai monttua. koneen/laatikon liitos siis. laadukas 6-kulmainen 17mm hylsy, t-väännin, metrin putki jatkoksi. yhtä pulttia varten piti teurastaa 17mm avain (kiintoleukapää pois, että sai putkella väännettyä lenkkipäällä).
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
mitenkä muuten, (nämä 2000 luvun koneet kun ovat melko tuntemattomia itselleni), mitä anturien yms piuhoja EI saa/kannata jatkaa?
tuo alkuperäinen johtosarja on omaan makuuni melko perseestä, voisi samalla tehdä siitä huoltoystävällisemmän. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kaikki johdot jatkettavissa, kunhan jatkos tehdään asianmukaisesti. Kutistejatkoliittimillä kun liittää ja käyttää saman kokoista johtoa, niin auton elektroniikka ei ymmärrä johdon pituudesta hönkäsen pöläystä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ok, automaatioinsinöörin tyttömäistä hätäilyä siis
![]() Muistelin vain joskus jostain lukeneeni ettei jonkun piuhaa saanut lyhentää tai jatkaa. Voin muistaa väärinkin. Nyt on kone jo tulossa, josko tuo hyvällä tuurilla olisi jo vkloppuna kotona. Tiivisteet on vielä tilaamatta. Eikös läppärungon/imusarjan väliin käy ihan perus tiivistepaffi? Samoin kuin läppärungossa olevan asentoanturin alle? Niitä ei näytä löytyvän joka puljusta. Alkuperäiset näyttäisi olevan jotain tummanruskeaa filmimäistä kamaa, samaan näköistä kuin filmivaneerin pinnassa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Väylä johtoja eivät suosittele pilkkomaan tai jatkamaan. Mutta silti niitä on jatkettu menestyksekkäästi, kunhan tosiaan alkuperäistä vastaavalla johdolla jatkaa, ettei resistanssi liiaksi muutu.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jotain swäpissä tarvittavia marmoritiski osien numeroita:
Imusarjan/läppäkotelon välinen tiiviste 13421-54G10 edit: TÄMÄ EI KÄYNYT AINAKAAN OMAANI,LIIAN ISO REIKÄ (ei ole pakko irroittaa kyllä, mutta itse irroitin kun samalla putsasin kotelon tyystin) Öljynsuodattimen "kierreosa" 11241-69G01 (lianan lohkosta pitää irrottaa alaspäin osoittava suodattimen jalka ja laittaa tälläinen, voi irrottaa myös jimnyn koneesta jos irtoaa/haluaa. yht. 15€. Viimeksi muokannut riude : 23.05.2019 20:04 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
tänään tuli kone paikalliseen terminaaliin.
kyllä se lohko ja kansi tosiaan on 1:1 ulkoisesti sama kyin 1.3:nen. kampuran stefa vaan näyttää vuotavan tuossakin, onko se ok jos motti myydään "takuupurkaamolla" A1 luokituksella? ei se toki maksanutkaan kuin 300. |
![]() |
Luokat |
1.6, jimny, m16a, suzuki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Suzuki Lianan M16A moottori (tai halpa auto) | riude | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.05.2019 18:58 |
Ostettu VW 1.6D/TD kansi/koko moottori/joku moottori laatikoineen | Nostokurki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.04.2012 18:59 |
Ostettu Moottori, mönkijästä,moottorikelkasta,moottori pyörästä | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 14 | 01.09.2010 14:18 |
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |