Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.05.2019, 20:03
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Automaattilaatikko tarvii oman TCM-boxin ja tietoa auton omalta eculta.
-Kaasun asento tiedon
-Vss sensorilta nopeustiedon
-Moottorin lämpötiedon+vss (kytkee O/D:n tietyn nopeuden jälkeen/koneen lämmön pitää olla tietyn yli).

Eli ekana kannattaa varmistaa että automaatin vaatimat johdot on eculle ja sen että ecussa on pinnit myös näille.Varmaankin A/T piuhat on pienimmässä liitin kammassa ecussa.

Muutenhan tuossa ei pitäisi olla mitää ihmeellistä.
-Laatikon kannatin?
-välikardaanin pituus?
-Pakoputken alku,jos koneessa on korkeus eroa...

Osien saanti sen sijaan voi koitua hankalaksi jollei löydä koko autoa...


M16 Kone livahtaa laatikkoon suoraan tai vaikka M18...
-Muuta kuin isomman koneen suuttimet kiinni,Onhan kaasuläppä samaa koko luokkaa m13 vs m16?

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.05.2019, 20:17
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 954
Perusasetus

m16 tosiaan pitäisi siis käydä aivan suoraan laatikkoon, lohko, kytkinakseli ym. on 1:1 samat kuin 1.3ssa.
pakosarja 1.3sta käy suoraan.
öljypohja ja imuputki pitää ottaa 1.3sta tai muokata 1.6sen pohjaa, jimpan akseliputki on tiellä.
näin siis luetun perusteella.
kaasuläppä on sama.
ja m18 vaatii sitten jo enempi modaamista ennenkuin toimii. edelleen luetun perusteella.

mutta tällä tiedolla, taidan suosiolla jättää automaatin vaiheeseen kaksi. jota ei sitten ehkä tulekaan koskaan, kunhan nyt saa tämän työn alle edes.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.05.2019, 21:14
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riude Näytä viesti
m16 tosiaan pitäisi siis käydä aivan suoraan laatikkoon, lohko, kytkinakseli ym. on 1:1 samat kuin 1.3ssa.
pakosarja 1.3sta käy suoraan.
öljypohja ja imuputki pitää ottaa 1.3sta tai muokata 1.6sen pohjaa, jimpan akseliputki on tiellä.
näin siis luetun perusteella.
kaasuläppä on sama.
ja m18 vaatii sitten jo enempi modaamista ennenkuin toimii. edelleen luetun perusteella.

mutta tällä tiedolla, taidan suosiolla jättää automaatin vaiheeseen kaksi. jota ei sitten ehkä tulekaan koskaan, kunhan nyt saa tämän työn alle edes.
Kannattaa huomioida tarkastaa!
-Että asentotunnistimien pyörissä on sama hammastus,etuvedon koneessa voi olla erikin.Eli vaihtaa vanhasta koneesta jos on erilaiset.
Onko jimpassa muuta kuin nokan vai onko kampurallakin myös?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
1.6, jimny, m16a, suzuki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Suzuki Lianan M16A moottori (tai halpa auto) riude O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.05.2019 18:58
Ostettu VW 1.6D/TD kansi/koko moottori/joku moottori laatikoineen Nostokurki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.04.2012 18:59
Ostettu Moottori, mönkijästä,moottorikelkasta,moottori pyörästä ¤Offi-Osku¤ O/M/V Muut 14 01.09.2010 14:18
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 29.06.2009 19:53
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 30.12.2005 03:09


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).