![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Itse en katso kuin maksullisia leffoja ja niitäkin korkeintaan pari kappaletta kuukaudessa.
|
||||
|
||||
![]()
Mites radio?
|
||||
|
||||
![]()
Jokainen käyttää aikansa kuten haluaa, joku katsoo telkkaria 5 tuntia päivässä ja joku toinen 5 tuntia kuukaudessa. Tämä on jokaisen oma valinta, siihen en puutu. Kyse tässä topicissa on siitä, pitääkö yhteiskunnan tarjota verorahoin kustannettu telkkarikanava + radiokanavat päälle.
|
|||
|
|||
![]()
Menivät ja sensuroivat Tuttiritarin "herukkaa"!!!
Selkeitä... jotain, tai mitä ne nyt on. Maksan ilolla Pikkukakkosen ja Buu klubbenin ohjelmista ja pelisovelluksista. Suomessa ei ole kuin yksi radiokanava, jolla puhutaan suomea. Hyvä on, 1½. Ja vieläpä ilman mainoksia!!! Areena on loistava mediakanava! Tätä taidetaan jauhaa kaikilla mahdollisilla foorumeilla.
|
|||
|
|||
![]() Just nyt riistomaksuja vastaan.
Kaikki auton valmistajat haluavat että kisat oli se ralli, F1 tai mitä vaan neli tai kaks pyöräsiin liittyvää näkyy suorana ja että kukaan ei rahasta siitä.
Tän linkin kautta https://www.totalsportek.com/f1/mexi...ix-highlights/ Mä oon näillä sivuilla, jonka läpi tulee hyvä HD lähetys F1 kisasta suorana. http://mygoodstream.pw/foxasia/watch...LTz5F9wA%3D%3D Jokainen tyhmä maksakoon....mutta ilmaiseksikin näkee. Silti peukutan ylee.....Normi kanavii ja arenaa..... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vene- ja mp-vero kaatui | Rngd | Chit-Chat | 14 | 16.02.2017 11:45 |
Pajeron vero | Jalmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.08.2013 17:44 |
Tienkäyttömaksu/vero | Tractor | Chit-Chat | 17 | 17.12.2012 21:38 |
HDJ80 -92 vero? | Pete | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.04.2009 22:15 |