![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hiluxissasi taitaa olla napalukot (manuaali käyttöiset tai automaattiset),mutta 4 runnerissa ei taida olla? Epäilisin et tuo kikkare tuossa välissä ajaa 4 runnerissa napalukkojen asiaa. Niin ja välitys kannattaa laskea että on sama.
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Micco : 18.04.2019 18:11 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Välitys on perissä sama 4.55. Mietin että pystyykö nuo putket vaihtamaan päikseen?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sisuskaluissa mahdollisesti eroa mut kuoret ilmeisesti samat, ainakin varaosakuvien mukaan.
Vertaile täällä niitä keskenään. http://www.japan-parts.eu/
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
|||
|
|||
![]() Hiluxin ohjaus vetee
Moro
Korotettiin hiluksia edestä ja takaa molemmista 5cm takaa jousien alle tulevilla paloille ja eteen pallonivelen väliin tulevalla palalla. Nyt ohjaus vetelee pirusti. Missään ei ole väljää, mutta ohjauksen raidetanko antaa peräksi nivelistään jo käsin pyörää heiluttamalla. Ovat melko jyrkässä kulmassa kun normaalisti ovat lähes suorassa. Onko tämän korjaukseen jotakin konstia? HIluxi on LN110 2,4td koneella vuosimalli -00 Viimeksi muokannut Maajussi 63 : 01.05.2019 20:41 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itellä ei katsastuksessa joskun näkyny että raidetangon sisemmät päät olis ollu väljiä mutta kun ne otti auki niin oli vahto kunnossa. Paras olis varmaan jos vaihtais raidetankojen molemmat päät uusiin ja kannattaa myös tarkastaa ylä-ja alapallonivelet koska niitä tahtoo mennä keulasta väljäks kun on korotettu. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ehkä enemmänki ominaisuus kun vika. Sama ongelma esiintyy myös kingcabissa, toki en nyt nimeksikään muista millanen ohjausvarsi oli 110 mutta kingcabissa rt päät tuli simpukoiden vastakkaiselle puolelle jolloin ohjausvarsi pääsi kiertymään jolloin pyöränkulmat heittää mitä sattuu ja vakio apusimpukka pääsee vääntyilemään ellei siihen ole tehty jo alapäähän sitä tukirautaa. Ainut modi mikä estää tuota vääntymistä on että laittaa ohjaus varren keskelle nivelen ja siitä runkoon kiinni niin silloin varsi ei pääse kiertymään, toki leimavehkeessä saa hieman improvisoida että saa leima kelpoisen. Tuon simpukan vääntymisen pystyy toteamaan ihan kun nostaa keulan ylös ja potkii rengasta ja katsoo sitä vartta, hieman vaikea näin kirjottamalla muotoilla
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b Viimeksi muokannut Kettu_ : 03.05.2019 08:05 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Miten pyöräkulmat noston jälkeen? 4-pyöräsuuntaus voi helpottaa tilannetta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |