![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uus moottori on tilauksessa, mutta luonto ei anna periksi heittää vanhaa moottoria pois. Korjata pitää tai ainakin yrittää! Vetopäädyn pusla kun saadaan vaihdettua vielä, niin tää voi jopa onnistua! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onko siitä löytyny jotain ilmiselvää vikaa tähän mennessä? Onko laakerien pesät ja kaulat mitoissaan tai vaatiiko täytettä? Miten hiilet ja hiilisilta? Jos ne käämit näyttää yhtään pahaa saaneelta kentässä tai ankkurissa, ni ennen lisätoimenpiteitä kannattaa mitata eristysvastus ja mitätöntä isomman virran jatkuvuus (normaalisti mitataan 200mA). Läbillä on mittari kumpaankin ja jälkimmäisen voi testata labravirtalähteelläkin. Eristysvastukseen riittää varmaan 250V mut ohan se kivampaa tietysti jos kilovoltinkin kestää. - t |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hinkkailin kommutaattoria vähän puhtaaksi, oli se vähän pahemman näköinen aluksi.
Mä luulen että hiilet jumitti välillä, niin törkyinen oli se alue ennen putsailua. Hiilipölyn ja lian ja rasvan ja ties minkä paskan yhdistelmä varmaan saattoi johtaa myös sähköä, niin se vois selittää vähän noita oireita. Laakerit oli väljät, kuulalaakeri on jo vaihdettu ja liukulaakeri on postissa. ne kenttäkäämit on tosiaan vähän irrallisen oloiset parista kohdasta (ehkä johtuu taidokkaista purku menetelmistä) ja niitä tossa liimaillaan paikalleen. Sinänsä ei näy mitään vaurioita niissäkään. Saa nähä alkaako toimimaan!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Eiköhän se näillä tekemisen meiningeillä! ![]() - t [1]: http://stenbacka.fi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No vinssi on nyt korjattu. Laitoin uuden moottorin sitte. Hienosti pelas ny, tietenkin.
Sit rupesin miettii kuinka himmeet noi parkit on aina ollu. Toi pohja on vaan tommonen mattapintainen sinkitty, ei paljoa varmaan heijastele. Päälle tulee sitten linssi, mutta ei tossa mitään heijastinta oo ikinä ollutkaan. Putsasin huolella ja madmax kromimaalia pintaan. Kuvat ei ehkä näytä eroa niin hyvin, mutta uskon että on eroa käytössä. Saapa nähä, kohtahan tätä vois päästä jo testaamaankin!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jaajaa siellä huudellaan että WITNESS ME !!!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Todellakin!
Huomasin että autossa on liian vähän volvoa, mutta onneksi ratkaisu oli lähellä! Nyt ollaan siirrytty lisävalojen suhteen nykyaikaan, vielä kun noihin ajovaloihin keksisi jonkun tyyliin sopivan ledivalopäivityksen. Tai sit releistys ja kunnon piuhat ja pjolttimot. Umpiothan noissa on uudet. Ite laitoin just kymmen vuotta sitten! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |