![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onpas vierähtännää aikaa...
No sitten pukkaa pientä ongelmaa. Nimittäin Bobbarin doitslandista meni rammstain poikki... ![]() Eli suomeksi kampiakseli. Toisinsanoen pitkään mietitty moottoriswappi tuli juuri ajankohtaiseksi. Ja ny volkkaritietäjät hoi! Minkävuotinen td mosa olisi helppo heittää tuonne Bobbarin takapaksiin? Eli minkälaisia pumppuja ja ajon estoja noissa on?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
|||
|
|||
|
1.9td aaz (esikammiokone), vanhemmalla 1.6turbon mekaanisella syöttöpumpulla.
Varmastihan tuossa 1.6ssakin teho riittäisi. Vaikka vaparissakin. Saattaisin kyllä ite metästää siistimmin käyvän kattilan sinne. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Miksi aaziin pitäis vaihtaa vastaava pumppu, kun siinä jo on?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
No emminä tiiä. Eikö ne kaikki 1.9 kolisijat ole sähköpumpulla? en ole moisiin perehtynyt. Jos mekaanisella niin parempi niin.
Viimeksi muokannut Mika_T : 01.08.2019 22:15 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Esikammio 1.9 on aina mekaanisella. Suorasuihkut sitten sähkösellä (Tdi ja sdi). AAZ on mekaaninen esikammio ja jotkut muut koodit myös. AHU ja 1Z ainakin on tdi koneita.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Näin on, ja tdi:stä voi myös tehä tommosella mekaanisella,(bosch VE) pumpulla toimivan. Netistä enemmän tietoa ku hakee vw mtdi.
Pumppuja on myös vahvemmalla akselilla, ainaki joissaki 1.6 ollu näitä. Tuommonen perus 1.9 esim se aaz varmaan tässä tapauksessa helpoin laittaa ja jos sen haluaa muokata paremmin työkoneen luonteeseen sopivaksi niin muokkaa sitä kierrossäädintä, (covernor tms?) niin pitää kierrokset paremmin kohallaan vaikka kuormitus muuttuu. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mazan Bertta | mss | Maasturiprojektit | 31 | 25.04.2016 09:36 |
| Bertta nettiautossa | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 1 | 17.07.2008 15:39 |
| M: BERTTA MYYTY | P.S-77 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.12.2006 15:34 |
| M:Bertta 40 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.07.2006 19:03 | |
| m.bertta | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.07.2006 20:34 |