![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitä kusettamista se on, jos itse tyytyy ostamaan jotain mitä ei halua ja tietää ennalta eri tavaraksi kun mitä on sovittu? Jos vanteet kerran oli väärät, niin silloin ne vaihdetaan oikeiksi mikäli ne on jo maksetukin.
|
||||
|
||||
|
Samaa mieltä, en näe miten Euromaster olisi asiassa kusettanut asiakasta. Peiliin katsomisen paikka....
|
|||
|
|||
|
Ehkä sitten otsikoin väärin tämän jutun? Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että melkoisen röyhkeästi myyjä kyllä sanoi että tilaan kyllä uudestaan sopivat renkaat vanteisiin vaikka vannehan se oli väärä ja myyjä itse myönsi että tulikin 16 tuuman vanteet ja ne oli vieläpä etukäteen maksettu. Kyllähän myyjän olisi pitänyt pahoitella ja itse ehdottaa että tilaa uudestaan ne vanteet ja ehkä jopa hieman antaa alennusta viivästyksestä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Älä mee ens kerralla shokkiin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kusetusta ja säätöä ennaltaehkäisevästi en yleensä maksa etukäteen mitään. Gigantissa tuli keskustelua kun toisesta liikkeestä tilatasn, että jotain etukäteen. Minulle sopi pieni osa etukäteen.
Näin vaikka siksi kun on vaikea tietää edes missä joku tavara sijaitsee, jotta voisi päätellä milloin se itselle tulee. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Mä en nyt ymmärrä miks sitä euromasterin heppua pitää mulkuksi haukkua kokoajan?
Sinähän se tässä olet kaikki sen ehdotukset mukisematta hyväksynyt ja alkanut niitä myöhemmin katumaan. Ei se myyjän vika ole jos asiakas on idiootti... |
|
|
||||
|
||||
|
Niin, todeta että mitä vittua, ja poistua tupakille poltti tai ei. Takaisin ehkä leppoisampana ja asiallisempana tiukkana mouhoamaan.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| euromaster-- ryöstöä? | santikko | Chit-Chat | 39 | 04.09.2011 22:02 |
| Miten vois kusettaa kusettajaa? | KooPee | Chit-Chat | 4 | 07.04.2011 14:00 |
| Vakuutusyhtiö kusettaa? | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 11 | 10.03.2011 17:36 |
| Vuokranantaja kusettaa! | Viipo | Chit-Chat | 12 | 09.07.2007 09:09 |
| Stana, mua taidettiin kusettaa | makke | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2006 20:07 |