Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.03.2019, 13:51
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Sais, jos joku kirjoittais, kun edes merkkikerhon (FJDC/Jeepster) lehteen ei jäsenet kirjoita, niin kuka kirjoittais ne johonkin muuhun lehteen, jos ei omistajat itse, jotka kuitenkin jotain siitä autostaan tietää?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Tarkoitin että jos toimittaja tulis vaikka paikanpäälle ihmettelemään ja haastattelemaan.
Minä en liity tämän lehden tekoon millään tavalla. Joskus kirjoitin kyllä muutaman jutun, jotka kuulemma oli paskaa.

En neuvo ketään kirjoittamaan tai olemaan kirjoittamatta, mutta ei varmaan kannata kuvitella korvausta saavansa, vaikka niin olisi sovittu. Jos tätäkin topiccia vähän selailee, löytää varmaan muitakin, joilla on rahat jääneet saamatta tehdystä kirjoitustyöstä ja varmaan vähän muustakin työstä.

Yleisesti ottaen lukisin itsekin mielellään kalustoesittelyitä ja voisin jopa kirjoittaa sellaisia. Jos pitäisi esimerkiksi ajaa johonkin tekemään juttua, niin kulujaha siitä syntyy. Ei vaan kovin montaa juttua viitsi omaan piikkiin käydä tekemässä, vaikka ei isoista rahoista olekaan kyse.

Kiva olisi löytää tapa, jolla jutun tekoa rahoittaisi ja vielä kivempi, jos myös jutun kohteen rakentanut harrastaja saisi siitä edes jotain hyötyä? En vain näe sellaista tapaa olevan.

__________________
www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
UUSI VM eli Vauhdin Maailma Jare Chit-Chat 9 02.12.2005 22:22
Kun maailma ei riitä...ZR1 sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 10 07.01.2005 11:01
Maailma ämerikkalaisittain SohNah Jokes 0 17.05.2002 16:29


Sivu luotu: 09:52 (GMT +2).