![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Svenssonit on muka bonganeet tammikuussa minun Golf-projektin Tukholmassa, kun tuli 4,28€ ruuhkamaksulasku. Kolmesti on muka sillä ajettu tarkastuspisteen ohi. Itse en ole ajanut Ruotsissa ikinä, enkä kenellekään sitä autoa ole moneen vuoteen lainannut. Aika pätevä rosmo olisi ollut, jos tallin hälyttimet olisi saanut ohitettua, "lainattua" tallin nurkassa jarruvikaisena (toisen takajarrun osat puuttuu) ja vailla jarrunesteitä olevan kakkos-Golffin, ajettua sen Tukholmaan ja palautettua talliin minun huomaamatta . Kiinni jäämisen riskiä tosin olisi hieman lisännyt se, että auto on liikennekäytöstä poistossa, eikä sitä ole katsastettu seitsemään vuoteen. Voimassa olevaa liikennevakuutustakaan ei ole.Kaikenlaisia sotkuja sitä joutuu selvittämään. Ensin pitäisi maksaa ja sitten tehdä oikaisuvaatimus päätöksestä
__________________
Jukka |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Olipa sitte lähteny jonain yönä suzukin katolta auton levynen ledipaneeli ja puskurista lisäpitkäpaneeli.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Hyvin toimi Nokian puhelin helevetin hyvällä 41 megapikselin kameralla (oli syy valintaan, kun pystyi varaosanumerot yms suurentamaaan "rajattomasti") ja oikea kuvanvakautin vehkeessä = vähän kilisee kun heiluttelee. Vaihdoin näytön, kun olin pudottanut lattialle. Vaihdoin akun, kun ei pitänyt virtojaan.
Vitut tuli tiensä päähän ja piste. Nyt on iPhone, en ossaa käyttää kunnolla, en saa kuvia/videoita läppäriin. Kyselee vaan kaikenmaailman kaupoista ja muista oudoista asioista. Vituttaa olla vanha ja ulkona nykyjutuista! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ihanaa olla kipeenä. Nokka vuotaa, päätä särkee ja muutenki järkky olo. Hattuttaa tälläne.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tartutit sen sitten minuun nyt on 2.päivää aivasteltu ja nokka vuotaa solkenaan eikä päätä passaa liikutella kun särkeen niin pirusti eikä auta mitkään mömmöt.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eikä mene hetkeen ohi. Viikko kärvistelty ja viäki käkätin vuotaa vaihtelevasti.Saattaa aivastella edelleen ja keuhkoista lähtee kamalia röllejä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Paljon parempi vaihtoehto on pysyä i- laitteista kokonaan erossa, androidit sentään jotenkin osaa kommunikoida tavallisten tietokoneiden kanssa järjellisesti
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ynnäilin tuossa perjantai-illan ratoksi uutta veroprosenttia. Vähän alkoi vituttaa asua väärällä puolella Raumaa. Prosentti tippuisi 3,5 pykälää kun suorittaisi pientä verosuunnittelua ja muuttaisi Eurajoelle.
__________________
RASOR |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Eurajoella kunnallisveroprosentti on kieltämättä aika pieni, lieneekö kiinteistöveroissa sama linja ? Olishan tuollaisella erolla jo rahallista vaikutustakin. Kuntien tarjoamista palveluista en sitten tiedä yhtään mitään, se saattaa selittää eroa. Täällä Espoossa osa muuttaa / suunnittelee muuttoa Kauniaisiin samasta syystä.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
https://huutokaupat.com/1265551 E. Mulkaisin männävuoden viimeiset valtuuston pöytäkirjat ja meinaa pieni kateus hiipiä pintaan... Syy 18 veroäyriin löytyy kohdasta kiinteistöveroprosentit...vomalaitokset 0.93-3.10... Ja vuosikate n.5 miljoonaa plussalla. On se kyllä kiva että edes jossain valtuustossa leppoisaa.... EE. Rauman veroäyri 21 versus Eurajoki 18 ero on n. 65 egeä/kk jos tulot on n.40000...hatusta vedettynä...lopputulos heiluu sitten sen mukaan miten työmatka pitenee tai lyhenee ym.vähennykset...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 16.03.2019 07:56 |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
On vähän jo aikaa koulun ruotsinkielen tunneista...
__________________
Jukka |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Kuume ja joku järjetön kuppa kurkussa. Ja on puol pakko laatoittaa kyökin lattiaa sen mitä jaksaa.
Jo toinen kerta kun kesken remontin tuun kipeeksi, yleensä oon kerran vuodessa jossain taudissa ja nyt se iski taas pahaan aikaan keskenkaiken -> lattia revitty ja kämppä mullinmallin. Nää on muuten kummia mielleyhtymiä. Kun oli pikkueteisen laatoitus takavuosina ja menin ihan perätilaan kuumeen takia isoja/painavia laattoja näpertäessä... jääny joku tonne takaraivoon. Tuli hirmu kynnys aloittaa jotain isompia hommia jotka ei sais jäädä kesken. Sama kuin keltaista Jaffaa juodaan vain mahataudissa... vaikka onkin hyvää niin ei juuri tuu juotua.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 24.05.2019 08:49 |
|
#14
|
|||
|
|||
|
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Hyi helvetti niitä aspartaamipaskoja. Mielummin sokeria.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Jep samaa mieltä.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#19
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
(Keltaista) jaffaa kai juotetaan mahataudissa (kakarana) sen sokerin takia, että edes jotain energiaa saataisiin imeytymään. Jaffa nyt vaan taitaa kelvata jopa kipeänä oleville apteekkitököttejä paremmin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Mikä vituttaa 2018 | artsi777 | Chit-Chat | 356 | 01.01.2019 20:53 |
| Mikä vituttaa vuonna 2017 | Tojo4wd | Chit-Chat | 541 | 31.12.2017 22:17 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |