Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2019, 17:51
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Svenssonit on muka bonganeet tammikuussa minun Golf-projektin Tukholmassa, kun tuli 4,28€ ruuhkamaksulasku. Kolmesti on muka sillä ajettu tarkastuspisteen ohi.

Itse en ole ajanut Ruotsissa ikinä, enkä kenellekään sitä autoa ole moneen vuoteen lainannut. Aika pätevä rosmo olisi ollut, jos tallin hälyttimet olisi saanut ohitettua, "lainattua" tallin nurkassa jarruvikaisena (toisen takajarrun osat puuttuu) ja vailla jarrunesteitä olevan kakkos-Golffin, ajettua sen Tukholmaan ja palautettua talliin minun huomaamatta . Kiinni jäämisen riskiä tosin olisi hieman lisännyt se, että auto on liikennekäytöstä poistossa, eikä sitä ole katsastettu seitsemään vuoteen. Voimassa olevaa liikennevakuutustakaan ei ole.

Kaikenlaisia sotkuja sitä joutuu selvittämään. Ensin pitäisi maksaa ja sitten tehdä oikaisuvaatimus päätöksestä

__________________
Jukka
  #2  
Vanha 01.03.2019, 19:43
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Svenssonit on muka bonganeet tammikuussa minun Golf-projektin Tukholmassa, kun tuli 4,28€ ruuhkamaksulasku. Kolmesti on muka sillä ajettu tarkastuspisteen ohi.

Itse en ole ajanut Ruotsissa ikinä, enkä kenellekään sitä autoa ole moneen vuoteen lainannut. Aika pätevä rosmo olisi ollut, jos tallin hälyttimet olisi saanut ohitettua, "lainattua" tallin nurkassa jarruvikaisena (toisen takajarrun osat puuttuu) ja vailla jarrunesteitä olevan kakkos-Golffin, ajettua sen Tukholmaan ja palautettua talliin minun huomaamatta . Kiinni jäämisen riskiä tosin olisi hieman lisännyt se, että auto on liikennekäytöstä poistossa, eikä sitä ole katsastettu seitsemään vuoteen. Voimassa olevaa liikennevakuutustakaan ei ole.

Kaikenlaisia sotkuja sitä joutuu selvittämään. Ensin pitäisi maksaa ja sitten tehdä oikaisuvaatimus päätöksestä
Mulle käyny vähän samantapasesti tässä maassa.Kerran postissa tuli tiketti jossa kerrotaan et olen ajanu pikku Corollallani kameraan Nakkilassa ja auton rekkari.Se kilpi oli sillä kyllä kun se oli kilvissä ei siinä mitään mutta sillä hetkellä kuten tälläkin hetkellä se on ladossa jonka lattia on reilun metrin maasta,ei ole kiinteitä ramppeja tms ja se on ilman konetta ja niitä kilpiä. Siks toiseksee en oo ikinä edes käyny kyseisessä paikassa ja ollu siihen kellon aikaa töissä kun tää kuva oli otettu joten en näemmä tiedä kaikkee mitä autoni harrastaa kun selkäni käännän. Sanoinki sille kytälle kun soitin siitä asiasta et aika seikkailu henkinen kapine tämä kyseinen kulkine kun noin vain Nakkilaan ilman moottoria ym lähtee.Sitten vasta seki älys et tosiaan...kilvet palautettu. Saattais olla aihetta kattoo vähä tarkemmi ensin. Specsaversille siis..ja vielä ilmaiseksi.
  #3  
Vanha 04.03.2019, 00:34
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Olipa sitte lähteny jonain yönä suzukin katolta auton levynen ledipaneeli ja puskurista lisäpitkäpaneeli.
  #4  
Vanha 08.03.2019, 23:08
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Hyvin toimi Nokian puhelin helevetin hyvällä 41 megapikselin kameralla (oli syy valintaan, kun pystyi varaosanumerot yms suurentamaaan "rajattomasti") ja oikea kuvanvakautin vehkeessä = vähän kilisee kun heiluttelee. Vaihdoin näytön, kun olin pudottanut lattialle. Vaihdoin akun, kun ei pitänyt virtojaan.
Vitut tuli tiensä päähän ja piste. Nyt on iPhone, en ossaa käyttää kunnolla, en saa kuvia/videoita läppäriin. Kyselee vaan kaikenmaailman kaupoista ja muista oudoista asioista. Vituttaa olla vanha ja ulkona nykyjutuista!
  #5  
Vanha 08.03.2019, 23:21
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Ihanaa olla kipeenä. Nokka vuotaa, päätä särkee ja muutenki järkky olo. Hattuttaa tälläne.
  #6  
Vanha 16.03.2019, 06:03
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ihanaa olla kipeenä. Nokka vuotaa, päätä särkee ja muutenki järkky olo. Hattuttaa tälläne.
Tartutit sen sitten minuun nyt on 2.päivää aivasteltu ja nokka vuotaa solkenaan eikä päätä passaa liikutella kun särkeen niin pirusti eikä auta mitkään mömmöt.
  #7  
Vanha 16.03.2019, 11:38
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Tartutit sen sitten minuun nyt on 2.päivää aivasteltu ja nokka vuotaa solkenaan eikä päätä passaa liikutella kun särkeen niin pirusti eikä auta mitkään mömmöt.
Ei ollu tarkotus... Eikä mene hetkeen ohi. Viikko kärvistelty ja viäki käkätin vuotaa vaihtelevasti.Saattaa aivastella edelleen ja keuhkoista lähtee kamalia röllejä.
  #8  
Vanha 09.03.2019, 00:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Hyvin toimi Nokian puhelin helevetin hyvällä 41 megapikselin kameralla (oli syy valintaan, kun pystyi varaosanumerot yms suurentamaaan "rajattomasti") ja oikea kuvanvakautin vehkeessä = vähän kilisee kun heiluttelee. Vaihdoin näytön, kun olin pudottanut lattialle. Vaihdoin akun, kun ei pitänyt virtojaan.
Vitut tuli tiensä päähän ja piste. Nyt on iPhone, en ossaa käyttää kunnolla, en saa kuvia/videoita läppäriin. Kyselee vaan kaikenmaailman kaupoista ja muista oudoista asioista. Vituttaa olla vanha ja ulkona nykyjutuista!
Sun pitäisi ostaa iMac että se i- luuri toimii niinkuin pitää.

Paljon parempi vaihtoehto on pysyä i- laitteista kokonaan erossa, androidit sentään jotenkin osaa kommunikoida tavallisten tietokoneiden kanssa järjellisesti
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
  #9  
Vanha 15.03.2019, 20:16
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Ynnäilin tuossa perjantai-illan ratoksi uutta veroprosenttia. Vähän alkoi vituttaa asua väärällä puolella Raumaa. Prosentti tippuisi 3,5 pykälää kun suorittaisi pientä verosuunnittelua ja muuttaisi Eurajoelle.
__________________
RASOR
  #10  
Vanha 16.03.2019, 07:07
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutis Näytä viesti
Ynnäilin tuossa perjantai-illan ratoksi uutta veroprosenttia. Vähän alkoi vituttaa asua väärällä puolella Raumaa. Prosentti tippuisi 3,5 pykälää kun suorittaisi pientä verosuunnittelua ja muuttaisi Eurajoelle.
Eurajoella kunnallisveroprosentti on kieltämättä aika pieni, lieneekö kiinteistöveroissa sama linja ? Olishan tuollaisella erolla jo rahallista vaikutustakin. Kuntien tarjoamista palveluista en sitten tiedä yhtään mitään, se saattaa selittää eroa. Täällä Espoossa osa muuttaa / suunnittelee muuttoa Kauniaisiin samasta syystä.
__________________
Tumpula Racing Team
  #11  
Vanha 16.03.2019, 07:28
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutis Näytä viesti
Ynnäilin tuossa perjantai-illan ratoksi uutta veroprosenttia. Vähän alkoi vituttaa asua väärällä puolella Raumaa. Prosentti tippuisi 3,5 pykälää kun suorittaisi pientä verosuunnittelua ja muuttaisi Eurajoelle.
Ei muuta kuin tee henk.koht. korjausliike ja tästä puuhamaa...

https://huutokaupat.com/1265551

E. Mulkaisin männävuoden viimeiset valtuuston pöytäkirjat ja meinaa pieni kateus hiipiä pintaan...

Syy 18 veroäyriin löytyy kohdasta kiinteistöveroprosentit...vomalaitokset 0.93-3.10...

Ja vuosikate n.5 miljoonaa plussalla. On se kyllä kiva että edes jossain valtuustossa leppoisaa....

EE.

Rauman veroäyri 21 versus Eurajoki 18 ero on n. 65 egeä/kk jos tulot on n.40000...hatusta vedettynä...lopputulos heiluu sitten sen mukaan miten työmatka pitenee tai lyhenee ym.vähennykset...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 16.03.2019 07:56
  #12  
Vanha 15.05.2019, 06:57
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Svenssonit on muka bonganeet tammikuussa minun Golf-projektin Tukholmassa, kun tuli 4,28€ ruuhkamaksulasku. Kolmesti on muka sillä ajettu tarkastuspisteen ohi.

Itse en ole ajanut Ruotsissa ikinä, enkä kenellekään sitä autoa ole moneen vuoteen lainannut. Aika pätevä rosmo olisi ollut, jos tallin hälyttimet olisi saanut ohitettua, "lainattua" tallin nurkassa jarruvikaisena (toisen takajarrun osat puuttuu) ja vailla jarrunesteitä olevan kakkos-Golffin, ajettua sen Tukholmaan ja palautettua talliin minun huomaamatta . Kiinni jäämisen riskiä tosin olisi hieman lisännyt se, että auto on liikennekäytöstä poistossa, eikä sitä ole katsastettu seitsemään vuoteen. Voimassa olevaa liikennevakuutustakaan ei ole.

Kaikenlaisia sotkuja sitä joutuu selvittämään. Ensin pitäisi maksaa ja sitten tehdä oikaisuvaatimus päätöksestä
Reklamoin päätöksestä sähköpostilla ja parissa viikossa tuli päätös: palauttivat maksun. Meni valitus läpi, vaikka meikäläisen ruotsinkielen "taidolla" olikin ihan itse rustattu se sähköposti On vähän jo aikaa koulun ruotsinkielen tunneista...
__________________
Jukka
  #13  
Vanha 22.05.2019, 11:01
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Kuume ja joku järjetön kuppa kurkussa. Ja on puol pakko laatoittaa kyökin lattiaa sen mitä jaksaa.
Jo toinen kerta kun kesken remontin tuun kipeeksi, yleensä oon kerran vuodessa jossain taudissa ja nyt se iski taas pahaan aikaan keskenkaiken -> lattia revitty ja kämppä mullinmallin.

Nää on muuten kummia mielleyhtymiä. Kun oli pikkueteisen laatoitus takavuosina ja menin ihan perätilaan kuumeen takia isoja/painavia laattoja näpertäessä... jääny joku tonne takaraivoon. Tuli hirmu kynnys aloittaa jotain isompia hommia jotka ei sais jäädä kesken.
Sama kuin keltaista Jaffaa juodaan vain mahataudissa... vaikka onkin hyvää niin ei juuri tuu juotua.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 24.05.2019 08:49
  #14  
Vanha 23.05.2019, 20:37
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 954
Perusasetus

https://www.is.fi/terveys/art-2000000893148.html
  #15  
Vanha 23.05.2019, 21:10
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riude Näytä viesti
Onhan Jaffaakin sokeritonta. Itse jos ostan, ostan juurikin Jaffa light:ia, olin mahataudissa tai en...
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #16  
Vanha 23.05.2019, 21:34
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Onhan Jaffaakin sokeritonta. Itse jos ostan, ostan juurikin Jaffa light:ia, olin mahataudissa tai en...
Minen taas periaatteessakaan halua aspartaamia juoda. https://www.studio55.fi/hyvinvointi/...istoosi/134536
  #17  
Vanha 23.05.2019, 21:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Onhan Jaffaakin sokeritonta. Itse jos ostan, ostan juurikin Jaffa light:ia, olin mahataudissa tai en...
Hyi helvetti niitä aspartaamipaskoja. Mielummin sokeria.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
  #18  
Vanha 23.05.2019, 21:55
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Hyi helvetti niitä aspartaamipaskoja. Mielummin sokeria.
Jep samaa mieltä.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
  #19  
Vanha 25.05.2019, 06:24
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Kuume ja joku järjetön kuppa kurkussa. Ja on puol pakko laatoittaa kyökin lattiaa sen mitä jaksaa.
Jo toinen kerta kun kesken remontin tuun kipeeksi, yleensä oon kerran vuodessa jossain taudissa ja nyt se iski taas pahaan aikaan keskenkaiken -> lattia revitty ja kämppä mullinmallin.
...
Sama kuin keltaista Jaffaa juodaan vain mahataudissa... vaikka onkin hyvää niin ei juuri tuu juotua.
Jos sitä lattiaa repiessä tulee altistuttua pölyille sev verta, että ottaa hengityselimien päälle?

(Keltaista) jaffaa kai juotetaan mahataudissa (kakarana) sen sokerin takia, että edes jotain energiaa saataisiin imeytymään. Jaffa nyt vaan taitaa kelvata jopa kipeänä oleville apteekkitököttejä paremmin.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Mikä vituttaa 2018 artsi777 Chit-Chat 356 01.01.2019 20:53
Mikä vituttaa vuonna 2017 Tojo4wd Chit-Chat 541 31.12.2017 22:17
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 Tojo4wd Chit-Chat 1257 31.12.2015 08:59
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 05:21 (GMT +2).