![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onko ongelmaa tehä etukardaaniin kaksoisnivelet kumpaankin päähän? Nyt on vain takana kaksoisnivel ja on aika äärimmilleen kulmassa, stopparit hiottu ettei pohjaa niistä. Jakolaatikko pitäs vaihtaa toisenlaiseen mutta siinä on etukardaanin laippa 16cm etempänä, eli aika tiukkaa tekee
|
| Luokat |
| jakolaatikko, kardaani, lyhyt, ongelma, tuplanivel |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| toyotan kardaaneista ja ristikoista | raimo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.11.2013 22:54 |
| suzuki kardaaneista | nuti-90 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.05.2013 11:37 |
| vw lt kardaaneista? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.11.2008 21:54 |
| pitkän ja pätkä patrollin kardaaneista | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.08.2008 18:35 |
| Kysymys LJ:n kardaaneista? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.11.2006 13:39 |