![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Täytyypä ottaa tarkempia mittoja vielä korkeudesta ja leveydestä ilman vanteita ja sitte kun on vanteilla. Jokatapauksessa ihan ärhäkän tuntuinen kuvio, jos päästäis keväällä kokeilee tonne savimaille mitkä muutama sivu takaperin näkyykin kuvissa. Vaikka kuluineilla creepyillä siellä jotenkuten pääsikin, niin kiva ois verrata miten ton tyylisiin oloihin tehty uusi rengas puraisee. Vinssi jatkoi outoiluaan kun kasasin sen paikalleen. Kuumenee sikana ja pitää pahaa ääntä. Yhtäkkiä piristyi hetkeksi ja sitten taas meni ihan tuskassa kun kelailin vaijeria rummulle. No nappasin moottorin irti ja ihan kokonaan en saanut vielä purettua, mutta taitaa olla aika lopussa. Rupesin jo kartoittaa uuden tilaamista.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joka tapauksessa näillä oirekuvauksilla en ite vielä lähtis vaihtamaan, jos yhtään riittää kiinnostusta ihmetellä sähkömoottorin osia. Missä sun talli on, voiks sinne tulla pällistelemään tätä? - t |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Voihan sen niinkin ajatella, että päästää vinssin hyllylle hyvin ansaittuun lepoon ja valjastaa käyttöön jonkun uuden tuoreen vielä täysin hikoontumattoman kaverin, joka ei edes aavista sitä kaikkea tulevaisuudessa kohtaamansa suon määrää. - t EDIT: 2019-03-02 poistin videolinkin |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Vähän vannetta. 16x12. Vähä ylileveät noille renkaan leveyksille, mutta näillä mennään nyt. Pelkäsin että tulee ihan tuning tolla vanteen leveydell, mut ihan ok mun silmään. Renkaan korkeus varmaan auttaa.
Kaks kerkesin väännellä vanteelle ja takki ihan tyhjä. Toinen vielä kehtasi vuotaa ja ei noussu ihan kunnolla vanteelle. Pitää painaa se irti ja lissää liukastetta väliin että napsahtaa kunnolla paikalleen. Vinssistä sen verran vielä että tämä korjataan uudella moottorilla tai vanha kunnostaen. Kuuluu tähän autoon tämä vinssi.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kerro kerro mikä tuon korkeus on nyt kun on vanteella
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Noin about 95cm tasan.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jollen asuis niin kaukana sun pajasta ni tulis helpostiki käytyä mut tälleen yhen auton taloudessa kuljetusmahkut on joskus kortilla ja viikonloput taas melkeen tarttis etukäteen sopia käyvänsä (kyllä niin voi tehä). Jos satut käymään töissä päiväkahviseudulla ni käypä joku kaunis tiistai Helsinki Hacklabilla työpäivän perään, oon melkein aina siellä tai vähintäänkin joku dc-moottoreista tietävä on. Niin, tietty sulla on sillon se vinssin moottori ja ehkä se sen kontaktoriboksikin mukana. - t |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Otin sitten pystykuvia ja palsta kääntää ne kylelleen.. No nauretaan sille yhdessä. Tossa kuitenkin 38,5" creepy ja 38,5 mud trepa vierekkäin. Rullakolla ahdistin ne seinän viereen ettei lähtis pyörimään ja olis mahdollisimman kuvaukselliset eikä tulis mitään perspektiivivirhettä tms.
Tarkimmat huomaa että creepy on lähteny kuluu. Jos se olis uusi, olis se varmaan vähä korkeampi kuin toi mud trepa. Kollasin nopeasti hacklabin sivut ja täytyypä joskus poiketa, nimenomaan kauniina tiistaina niin voi tulla blaserilla kesämoodissa. Vinssin moottori kainalossa tottakai!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
| M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
| m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 | |