![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo kiduksethan nuo on. Ramseytä on huollettu säännöllisen epäsäännöllisesti. Öljyt on ollu ihan puhtaat, mutta nyt voisi olla hyvä aika tarkastaa että sitä on jäljellä tarpeeksi. Vinssi on vanha, en muista onko siinä vuosilukua mutta ikää on.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
On se kyllä joo vanha (mutta hyvä) , jos oikein muistelen, niin toi Ramsey oli "Leenan" keulilla jo vuosikymmenen tai pitempäänkin ennen kuin siirsin sen JYH-27:kaan - ja mä en tainnut huoltaa (tai edes avata) sitä kertaakaan
![]() ....ja tästä aasinsiltana , et missäköhän "Leena" majailee nykyään - ois kiva tietää onko enää edes yhtenä kappaLeena ?? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Oliko ramsey uusi kun se asennettiin siihen suburbaniin ja mikä oli vuosi suunnilleen?
En oo muuten vaihtanu vaijeria tuohon vieläkään. Koska se on hyvä! Tässä näkee mikä on ero laatukamppeella ja halpis schaissella!
|
||||
|
||||
![]()
Sitä ei perimätieto kerro, oliko uusi silloin. Tähän saisi varman vastauksen todennäköisesti vaan Valantin Ekiltä, eli Leenan orig. omistajalta....
Tosin voisi helposti mieltää, että Jarella, Sir P:llä ja muilla palstan metusalemi-osaston naavaparroilla, vois ehkä olla asiasta jotain vuosien varrella hämärtynyttä mielikuvaa lievästi pölyttyneissä ja dementoituneissa pikkuaivoissaan - ![]() ![]() ![]() Vaijeri todennäköisesti on edelleen se köysipunottu, aircraft-crade, alkuperäinen made in USA tuote ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ylpeys käy lankeamuksen edellä..! Ensin leuhotetaan kun on maailman luotettavin (eiku vanhin) vinssi, sitte sitä on huolettuki ainaki tarinoissa.
![]() ![]() Sitten ajetaan kahdeksikkoa juuttuneiden ympärillä ja kun lopulta oma kottero juuttuu, ei vinssi enää jaksakkaan vaan alkaa kipinöidä moottorinpulttien ja moottorin rungon välistä.. ![]() Eli tohon jäätiin: Eli ei muuta ku puskuri alas että saa vinssin irti. Ennen sen tais saada irti paikallaan, muuta kun siirtelin puskuria taaemmas niin enää ei.. Ihanaa nostalgiaa pikku patinalla! Toinen noista pitkistä ohuista pulteista järjesti ilotulitusta. Nyt on sen eristystä korjattu ja pitää kaikki piuhat ja liitokset vielä herkutella läpi. Lisää patinaa ja vintagee!
|
||||
|
||||
![]()
38,5x12,5x16 Mud trepador!
Vanteet on vaiheessa, enempää kuvia ei vielä oo. Mutta ilman vannetta pikkasen korkeempi ja jonkinverran kapeempi kuin tuo 38,5x14,5 creepy. Hirvee kuume saada noi alle!
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |