![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Elä muuta! Mie oon asunu muutaman vuoden Neuvostoliitossa ja Venäjällä mannerilmaston vaikutusalueella= talvella hyytävän kylmää ja kesällä tukahduttavan kuumaa. En tykänny. Thaimaassa asuin pari vuotta ja sisäinen termostaatti meni jo ko. lämpötiloihin. Aina yhtä kuuma/satoi vitusti tai ei. Kaipasin Suomen vuodenaikoja ja nyt pysyn täällä satoi tai paistoi. Aluksi palelin ihan oikeasti. Toisessa topikissa ihan vittuillessani en kysynyt miksi tai minkä takia. Nyt kysyn, että minne haluaisit muuttaa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tässä kyse mamuista...
![]() Miten suhtautua maahanmuuttoon jos pitää tasapainoilla maahanmuuton vastustuksen ja syntyperäisten suomalaisten maahanmuuttoinnon välillä joko maasta pois tai sinne takaisin? |
|
||||
|
||||
![]()
En siis pois Suomesta, mutta pois täältä Lohjalta, jossa on lauhkeat "talvet". Täällä tuntuis olevan jatkuva vesisade talvella ihan normaalia, ja lunta tulee normaalisti ehkä joulun jälkeen.
Minua kiinnostavia paikkakuntia olisi esim. Rovaniemi, Joensuu, Savonlinna, Mikkeli, Kuopio, Imatra...periaatteessa myös paluumuutto Kouvostoliittoon voisi joskus olla mahdollista. Mutta siis pois täältä eteläisimmästä etelästä, jonnekin sinne minne todennäköisemmin talvi vielä tulee, ja joka on niin kaukana Hesasta ettei kukaan enää halua mun menevän töihin jonnekin Kehä III:n sisäpuolelle. ![]() Edit: tulevalta asuinpaikkakunnalta odotan: a) töitä, b) lunta, c) mahdollisuutta harrastaa Brasilialaista Jujutsua (ja ehkä vapaaottelua). Edit2: Juuri saamani tiedon mukaan myös Sodankylässä on BJJ-seura, joten lisään Sodankylän ehdottomasti kiinnostavien listalle.
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 02.02.2019 16:18 |
|
|||
|
|||
![]()
Meillä on täällä Joensuun seudulla rapiat puoli metriä lunta.
Eikä oo paskempi paikka muutenkaan asustella. John Deerellä tosi iso tehdas täällä, samoin Abloylla(Abloy= Ab lukko Oy) Jujutsu Brasialasta tai muualta, ei mitään havaintoo. Joensuun kaupungilla on"yhteinen" raja Venäjän kanssa, joten aika idässä ollaan. Ennen oli Pohjois-Karjalan Lääni nykyisin Itä Suomen Lääni, mie oisin halunnu Länsi-Karjalan Läänin, kun tuo Itä jäi minne jäi. Tervetuloa, luulen ja toivon, että töitä löytyy! |
|
|||
|
|||
![]()
Mantsisen nosturit tehdään Liperin puolella n.12km Joensuusta. Ammattilaisista hitsareista ollut kysyntää. Ainakin miun remontti sinne mäni, tosin vähän kehuin Velille.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä vähän mieltä ahdistaa. Jännästi italian pojan 8.40r15 on pienempi kuin venäläisen. Yli 10cm kehän mitta lyhyempi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mie olin ennen vuotta 1997 Kymen läänissä, mutta niin vaan minusta leivottiin sitten Etelä-Suomen lääniläinen. Melkee ku joku Hesalainen. Hyi paheksun!
|
|||
|
|||
![]()
Ei mua sinänsä talvi, lumi ja pakkanen vituta vaikken riemusta hihkukkaan kun nytenkin tulee lunta niin ettei eteensä näe. Vaan tämä ihmisen mieltymys vanhoihin romuihin, lähinnä autoihin vailla mitään paikkaa missä laitella, yli puolvuotta olis aikaa laittaa kesäautot kuntoon ja kesällä nauttia kruisailusta, vaan siellä ne makaa pihalla yli puolmetrisessä kinoksessa ja sitten kun tulee kesä niin riipaset ne levälleen ja yrität jotenkin tekohengittää niitä sen verran että sais leiman, paitsi jos tulee sateinen kesä niin sittenkään ei tehdä mitään.
..ttu …..na ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Flunssa, jäi nyt sitten mopomessutkin väliin tänä viikonloppuna.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Niin jäi multakin mopomessut väliin joka viiksetti. Kostoks kävin nyppäsemässä 4-vuotta seisoneen Pollen käyntiin ja upotin sen kaks kertaa hankeen. Terapeuttista
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Mikä vituttaa 2018 | artsi777 | Chit-Chat | 356 | 01.01.2019 20:53 |
Mikä vituttaa vuonna 2017 | Tojo4wd | Chit-Chat | 541 | 31.12.2017 22:17 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |