![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Takajarrukilvet hdj80Morjensta! Elikkä sellasta kyselisin viisaammilta ootteko millä metodeilla laittaneet ton hodarin käsijarrun toimimaan itse levyyn? Itsellä on mennyt ne jarrukilvet täysin kelvottomiksi ja uusia ei tekisi mieli ostaa kun maksavat hunajaa marmorilla ja en ole mistään muualta kyseisiä osia löytänyt.. Luin tuolla aikaisemmin että t4 portterin satulat kävisivät sinne / joku on rakentanut niistä? Olisiko jollain täällä olevalla tietoa / kokemusta kyseisestä rojektista että mitä kaikkea täytyy ottaa huomioon rojektia aloittaessa? Ja mitä osia tarvitsen kyseiseen rojektiin? Ei tekisi mieli ostella turhaankaan osia talliin seisomaan. Kiitos ja anteeksi etukäteen!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() tällainen hdj tuli meidän taloon
sisään ajettu.
|
|||
|
|||
![]() Peukku!
Tuolla minun hodarilla on ajettu "vain" vajaa 750 tkm.
Toki olen ensimmäinen henkilö- omistaja, ammattikäyttöä reilu 700 tkm pohjoisessa, Oulusta katsottuna... |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
meinasin 3tuumaa korottaa.mitkä jouset olisi hyvät?
|
||||
|
||||
![]()
Old Man Emu. Laita joko 2.5" setti ja eteen 1" korotuspalat lisäks, tai suoraan 3" etujouset. Ensin mainittu kombo minulla ja auto lähes tasan vaaterissa.
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei ihan välttämättä tarvi 3" korotusta niin jätä laittamatta jos meinaat sillä vielä ajaakkin
![]() Jos sellainen korotus on pakko saada niin etuakselin caster-kulman korjaus on välttämätön että se keksintö pysyy omalla kaistalla tuolla tien päällä. Eikä se säädettävien panhard-tankojen vaihtokaan pahaa tee niin saa akseli takaisin keskilinjaan autoa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |