![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onko pajero 2,8td koneeseen vesipumpun vaihto kovinkin hankala projekti tälläiselle amatööri harrastajalle toteuttaa? Onko mitään tärkeää huomioitavaa siinä projektissa?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mites kun teetätin tuossa ammattikoululla moottorinvaihdon tuohon mun kakkoskoppaseen 2.5 pajeroon, niin ei pala ollenkaan ne vetotavan merkkivalot? Eri tavat kyllä kytkeytyy päälle, mutta ei syty valoa mihinkään renkaista. Aiemmin oli yks polttimo palanut toisesta takarenkaasta. Virrat kun laittaa päälle niin keskilukon valo syttyy kyllä.
Molemmat akut on erittäin heikolla hapella (boosterin kans pitää käynnistääkin) niin mietin että voiko sillä olla tekemistä asian kanssa? Ovat kyllä hankintalistalla. Mutta nyt ennenkuin akkukauppaan kerkeän niin mistäs kannattaisi alkaa mahdollista vikaa tonkimaan? Saattaa olla niinkin yksinkertainen asia että jokin liitin on jäänyt kytkemättä? Laatikkoakin tuosta on nimittäin käytetty pois. Eli kyseessä -92 Pajero 2.5 automaattilootalla ja SS vaihteistolla. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Varmaankin jakolaatikon pistokkeet irti.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itselläni kävi samanlainen juttu mielessä. Saakos niitä tarkastettua/laitettua paikoilleen irroittamatta jakolaatikkoa?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo, auton alle vaan ja pistokkeet kiinni.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
kertokaapa mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa kun pajeron laittaa kylmänä -10 tai kovemmassa pakkasessa käyntiin tärähtää hyvin tulille hieman röpeltää, ja jos lähtee vähän ajan päästä liikenteeseen, pääsee jonniin matkaa ja auto sammuu eikä vastaa kaasuun. Jonka jälkeen starttuuttaa aika pitkään jolloin hörähtää tulille ja toimii sen jälkeen niinkuin pitää. Tätä ongelmaa ei ole jos on käyttänyt 30 - 60 minuuttia webastoa. auto on 2,8td ja olen vaihtanut tankkiin sen polttoaineputket ja vetänyt uuden kumiputken tankilta suodattimelle ja uusinut suodattimen jalan ja suodattimen, ja suodattimelta syöttöpumpulle uusin myös polttoaineletkun. itseltä loppuu tietotaito tän asian suhteen.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oletteko vaihelleet itse ja onko kuinka kinkkinen näin amatöörinä se vaihdella? ja jos vinkkejä olisi antaa niin olisi hienoa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kiitti! Täytyypä seuraavalla kertaa ko pääsee auton luo nii ryömiä alle. Tartteeko siinä siis mitään irtottaa, että onko ne siinä ihan näkösällä yleensä? Ja millä puolen jakista?
Sori kun kyselen tarkkaan mutta paljoa en tästä asiasta tiedä. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Enpä nyt tarkemmin muista miten piuhat menee.
Mut mitään ei tartte purkaa. Siellä ne laatikon ympärillä roikkuu. Kyllä sä hokaset. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |