![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuollainen on sillä isolla ja lämpimällä akvaario-Palmu-hytillä? Onko sellainen millainen melutasoltaan ja pitääkö lopulta hyvin lämpöä? Traktorikuume on kova ja tähtäimessä ehkä tuollaiset isohyttiset 100-sarjalaiset. 175 oli aikoinaan isällä, mutta siinä oli kylmä IKH-hytti, joten siitä ei ole oikein verrokiksi.
__________________
Kunnes ruoste meidät erottaa... Datsun-Nissan Sunny 1.5 GL (2 x Sedan, vm. 1985 & 1986 + Coupé, vm. 1985) Nissan Sunny 1.3 L (HB, vm. 1987) Nissan Primera 2.0 GT (Sportdeck, vm. 1999) Datsun Patrol 3.3d (STW, vm. 1983) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Puuttui molemmat ovet ja tuulilasi taisi olla ainoa paikallaan oleva = ei kovinkaan lämmin
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
http://konedata.net/traktorit/
Tuolta löytyy hyvin perustietoa koneista. Kuten esim. hytin melutaso. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Se multipoveri on oma yksikkönsä, joka ei tietääkseni voitele muita paikkoja, öljynpaine sille tulee muualta. "hitaan" puolen voima kulkee vapaakytkimen kautta joka multipowerin ollesa kytkettynä antaa mahdollistaa pyörintänopeuseron.
Äkkiä muisteltuna suurin puute sen toimimattomuudesta on moottorijarru. Mietin tuota voitelua, mutta en saa päähäni mikä systeemissä menisi rikki jos mp:tä ei käytä. Ensioire multipoverissa minkä itse olen havainnut, on matalilta kierroksilta väännätyksessä luistamisen yrittäminen 188:ssa. Asialle ei ole tehty mitään kun pienellä kierroslisällä ongelmaa ei ole.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Äkeen vedossa sain 185 Mp:n särkymään, alkuun luisteli ja sitten ei juurikaan pitänyt, ainakin viimeiset 15 vuotta ollut täysin hengetön
tosiaan nopeuden ja moottorijarrun puute ikävimmät oireet, muuten tuntuisi kone pelaavan..
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Pihakäytössä moottorijarrutuksella ei varmaan ole suurta ongelmaa jos ei toimi, maantiellä varmaan haittaa enempi.
Sutiikos tollanen 165:nen miten pahasti ketjuilla talvella, vaatiko takapainon jos kauha edessä?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ellen "väärin erehdy", MultiPover- vaihteisen Massikan Ominaisuus, ei Vika, on se, että MP "pienellä" sen moottorijarrutus ei toimi - eikä kuulukaan toimia. MP nopeammalla puolella moottorijarrutus toimii normaalisti. MP:llä vaihdetaan kytkintä käyttämättä noin neljännes hitaammalle-pienelle, lisää vetovoimaa ja vastaavasti isommalle, nopeammalle
Meillä oli aikanaan 175 MP, tuli aika tutuksi!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| (jää)ralli topic | VonLeka | Chit-Chat | 17 | 09.10.2008 20:05 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |