![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo, mut tämäkin tällasta yleishyödyllistä haeskelua ja spekulaatiota aiheen ympäriltä saman otsikon alla. Moni muukin voi löytää vinkin tai avun omaan tai jonkun toisen ongelmaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
raskaan kaluston korjaamot.bussi firmojen varikot.noilla pesuhallit yms.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei ne niitä paljoa nostele ja alapuolia pese, ei ainakaan entisessä Pohjolan Liikenteen pesuhallissa mitään nostinta ollu Ilmalassa... Harjakone oli ja painepesuri...
|
|||
|
|||
![]()
Alustapesun/moottorin pesun löytäminen tuntuu olevan haasteellista, itse etin kanssa firmaa Lahden seudulta mikä tekisi alustapesun pitkään Sprinteriin. Öljyvuodot tms. ei ole ongelma, auto 8kk vanha ja 30tkm mittarissa. Ei löytynyt, jotain raskaankaluston pesulinjoja on missä vähän suihkitaan myös alustaan mutta ei se nyt riitä tässä tapauksessa. Liejua alustassa useita kiloja, luultavasti kymmeniä.
Tulee ajettu paljon kaivoksilla, tietyömailla, murskilla tms. ja kaikki ketkä kyseisissä paikoissa liikkuu niin tietää sen ihanan liejun mikä kuorruttaa alustan oikein mukavasti kelin ollessa sopivimmillaan... noh, päädyin sitten pesemään itse eräänä sunnuntaina työmaalla kun olin pohjapanssaria laittamassa öljypohjan ja jakolaatikon alle. Töissä ei haittaa öljyt yms. ongelmajätteet, ja kohtuu hyvin saa pestyä kun meillä on iso kuumapainepesuri ja sellainen vaihtokahva millä saa suihkun käännetty 90 asteen kulmaan. Pari tuntia kun makasi lattialla ja pesi niin tuli ihan ok, tai no ainakin senverran että viitti alle ryömiä panssareita laittamaan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nuorena poikana tuli treenattua Maatila Satarin kanssa sikalassa. |
|
||||
|
||||
![]()
Kuten aiemmin mainittu pariinkin kertaan niin https://www.stoprust.fi/muut-palvelut/pesupalvelut ja jos sellaista firmaa etsii mikä antaa takuun mahdollisista sähkövioista, niin sellaista ei varmasti löydy.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ongelma on siinä kun tämänlaisesta hommasta ei ole kukaan tarjonnut edes kymmentä euroa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vaikkei kysyjä aio tehdä itse, täällä ollaan valmiita kyllä likaisempaankin työhön, vaikkei vielä infra riitä ottaa vastaan öljyjunaa. Mulla ollut tapana joka kesä pestä auto alta, jotta ruoste pysyy hallinnassa ja saa pohjan tutkittua kunnolla. Autosta ei tule näin toimien karmeaa öljymössöpesää. Yksi öljyyntynyt pienkuormaaja on pihassa ja huolto ikävää kun itse likaantuu myös. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
EGR moottorin riemuja | Arpe | Tekniikka & Jutustelu | 77 | 15.11.2018 12:15 |
Ostetaan 22RE moottorin/moottorin ohjauksen osia | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.02.2018 12:29 |
Ostettu HDJ 80 4.2L 1 HD-T moottorin kampiakseli | hunter hdj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.11.2016 16:55 |
Myydään Vw 1.3 moottorin tiivistesarja | sampolaattori | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.03.2014 15:33 |
Maa moottorin käynnistys | kellukka | Chit-Chat | 26 | 26.08.2013 19:27 |