![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() En aio pestä pihalla itse....
|
|||
|
|||
![]()
Mitä jos vesi pumpataan suljetusta kaivosta pesuvesisäiliöön, mömmöt imetään tai kaavitaan kaivosta pois aika ajoin. Itse olen pumpannut painepesuriin järvivettä Divertron 1200 pumpulla suodattimien läpi. Ensin karkeampi ja sitten hienompi, olisko hienompi ollut 10 tai 20 mikronin ja karkeasuodatin pestävä 100 mikronin suodatin. Klooria voi laittaa välil säiliöön niin vesi ei pilaannu.
Voishan tossa olla vaikka kolme suodatinta ja ne ei ole kalliita. |
|
||||
|
||||
![]()
Sä et nyt auta mua yhtään, en kaivannut yhden auton moottorin alapesuun ohjetta, mimmoista pesulaitetta siihen tarvitaan, vaan kaipasin tietoa, missä sen sais pesetettyy helpoiten, yhden auton takia nyt ala mitään pesujärjestelmää rakentamaan. Jos tuosta saa bisneksen, niin sitten hankin oman pesuhallin nostimella, että saa auton ilmaan ja sinne on kyllä sitten rakennettu kaikki kaivot....
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Toisilla "vähän" vaikeaa ymmärrys...
Löytyisköhän raskaalta puolelta paremmin apuja? https://www.google.com/search?q=rask...hrome&ie=UTF-8 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
EGR moottorin riemuja | Arpe | Tekniikka & Jutustelu | 77 | 15.11.2018 12:15 |
Ostetaan 22RE moottorin/moottorin ohjauksen osia | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.02.2018 12:29 |
Ostettu HDJ 80 4.2L 1 HD-T moottorin kampiakseli | hunter hdj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.11.2016 16:55 |
Myydään Vw 1.3 moottorin tiivistesarja | sampolaattori | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.03.2014 15:33 |
Maa moottorin käynnistys | kellukka | Chit-Chat | 26 | 26.08.2013 19:27 |