![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tulee jotenkin tosi hillitty: ![]() ![]() ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa jälkeä.
Oletko laskeskellut painon muutoksia nuista paneeleista? Kiinnostaisi siirtää omaankin arkikulkineeseen joitain nuista ratkasuista ja painot kiinnostaa.
__________________
Joop |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En oo puntaroinu mitään. Varmasti painvampi kuin alun perin. Mutta ei mitään merkittävää. Kevytä noi yksittäiset putkenpätkät.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep on varmasti painavampi kuin alkuperäinen, kaikki hyvät ideat tuntuu lisäävän painoa.
__________________
Joop |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hevonkukut painosta, jos lopputulos näyttää näin järjettömän makeelta!
- t |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin taas on touhuiltu jotakin..
onnistuin löytää ehjät merkit etuloksuihin, toinen oli kadonnut kokonaan ja toinen oli rikki. Likasethan ne oli. Mutta ultraäänipesuri oli tosi tehokas näitten putsauksessa. Lokarit rupee olee hahmollaan, vielä vähän saumoja ja sit pääsee pellittää. Semmosta tällä kertaa, onneks on pian taas viikonloppu niin pääsee pajalle!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vähä pellitetty, alkaa muoto hahmottuu. Ehkä vaikeimmat palaset vielä jälellä, mutta taktiikat kehittyy joka palasta tehdessä!
Tää etunurkka oli haastava. Tein tollasista pellinsuikaleista ensin mallin ja sellanen pala sitten alumiinista, mutta ei se nyt ihan niin helppoa ollu.. Ehkä vähän liian innolla tuli naputeltua alsaa ja palasta tuli sisäänpäin kovera muodoltaan ja ei oikein sopinut linjaan seuraavan osan kanssa. Sit uusiks ja taivutin muotoa ulospäin kuperaksi. Parempi näin. Noista alakulmista on vielä kova vääntö tallilla. Mä oon visioinu ne tollasina isoina paloina, tallikaverit ehdottelee että vielä yks putkenpätkä siihen väliin. En oo vielä päättäny, huomenna se pitäis olla silti valmis!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |