Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.11.2018, 07:39
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
Tai sitten seuraava hallitus tekee kuten tässä ehdotetaan https://www.tekniikkatalous.fi/kaikk...-euroa-6750337 Eri asia sitten mistä normi-ihminen pieraisee ne Teslan hankintaan vaadittavat 50-100k€...
Näissä polttoaineen hintakorotuksissa ja polttomoottori myyntikielloissa on yksi erittäin paha ongelma. Ne romahduttaa polttomoottoriautojen markkinat. Miksi kukaan enää ostaisi polttomoottoriautoa? Kaikki haluaa sähköautoa. Mut ongelma onkin siinä kun ajelet vaikka 20 000e maksavalla polttomoottoriautolla ja haluat sähköautoa tilalle niin onko sen sun auton arvo enää 20 000e? No ei ole. Miksi kukaan sitä ostaisi kun kaikki haluaa vaan sähköautoja. Autoliike ei siitä autosta hyvitä yhtään mitään. Eli paskimmillaan sulla on tuosta autosta velkaa ja joudut paalaamaan sen. Saat tilalle sähköauton ja sulla onkin velkaa yllättäen 40 000e lisää. Ei kovin toimiva systeemi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ihan kostoks ajelen diisselillä niin pitkään kunnes pannaan rautoihin. Ei mua haittaa jos se biopohjasta olis, toi toisen topikin Nesteen MY vaikuttais fiksulta: https://nestemy.fi/tietoja Hakkaa sähköautonkin CO2:n!
Tätä olen ihmetellyt miksei tuota polttoainetta tueta mitenkään? Se on ihan törkeän kallista. Kyllä mä tuota tankkaisin mielummin kuin dieseliä. Mutta en minä nyt niin viherpiipertäjä ole, että maksaisin siitä pahimmillaan 20 senttiä enemmän. Jos tuo olisi samanhintaista kuin normi diesel niin mielummin etsisin nesteen asemaa aina ja laittaisin tuota tankkiin.

Vastaa lainaten
Vanha 30.11.2018, 16:31
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Edelliseen purkaukseen mitenkään kantaa ottamati, niin tässäkö suuntaa tulevalle "offi pelille"?

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/u...192.1386427126
Vastaa lainaten
Vanha 30.11.2018, 17:59
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Tätä olen ihmetellyt miksei tuota polttoainetta tueta mitenkään? Se on ihan törkeän kallista. Kyllä mä tuota tankkaisin mielummin kuin dieseliä. Mutta en minä nyt niin viherpiipertäjä ole, että maksaisin siitä pahimmillaan 20 senttiä enemmän. Jos tuo olisi samanhintaista kuin normi diesel niin mielummin etsisin nesteen asemaa aina ja laittaisin tuota tankkiin.
En tiedä tuetaanko, vai meneekö tukiaiset johonkin sademetsänhakkuubiodiisseliin...? Mutta pitäisi tosiaan saada samalla lailla halvemmaks kun vaikka RE85, dieselissä ei kasvais edes kulutus tuolla. Tulis oikeeta rahallista säästöä ja luonto kiittäis myös, ja ihmisiä oikeesti kiinnostais tankata vain sitä kun se olis halvempaa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bensan ja Dieselin hinta Offijepe Chit-Chat 2 07.11.2017 19:47
Ostetaan GM 6.2 dieselin syöttöpumppu AnttiPerkele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 03.08.2016 06:25
6,2 dieselin polttoainesuodatin? blazer Tekniikka & Jutustelu 4 22.11.2012 18:26
dieselin hinta! Rekisteröimätön Chit-Chat 5 29.03.2010 15:40
Dieselin lisäöljyäminen L-200 Tekniikka & Jutustelu 17 25.03.2005 22:32

Sivu luotu: 06:35 (GMT +2).