![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Njaah.. olisko tosiaan vulkanoidut, ehkä ne sitten on? Mulla kyllä tuli muistin mukaan irtonaisina, saattaa olla että muistan väärin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Olin Pilsteeniin yhteydessä, lähetin kuvan omista iskareista, heidän nettisivulta samasta iskarista ja vielä korjaamokäsikirjan kuvan, "Technical & Warranty Support Expert" herra vastasi:
"The rear indeed looks like the bushings are not in correctly. Please return them to your place of purchase for an exchange. Sorry for the issue." Taas tuli vissiin säästettyä ja tilattua ulkomailta halvemmalla ![]() Iskarit on ASSEMBLED IN USA, onkohan ne assembloinut kaikki samallalailla, tulee vaan samanlaisia tilalle. En tiedä. Prkl. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noh, kyllä ne yleensä tulee halvemmaksi, mutta jos menee vituralleen niin sitten menee. Ulkomaan nettikaupan riskejä...
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Rh 46 torgue specs
Tiivistys ja pantojen säätö menossa. Venttiili koneisto irti lähinnä sen kiristys momentti ainakin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
miten tässä kävi?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hyvin kävi, ei vuoda. Samalla laitoin billet akkumalaattorin.korjasin samalla vaihteen siirtäjän venttiili pöydästä.pannat oli säädön tarpeessa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
onko kellään kokemuksia?
https://www.bluedriver.com/products/...iver-scan-tool |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mites nuo zj:n keskuslukon sähköt toimii?
Ongelmana on oikean puolen molempien lukkojen toimimattomuus. Vasen puoli ja takaluukku toimii hienosti ja menevät lukkoon/aukeaa etuovissa olevista katkaisijoista, mutta kumpikin oikealla oleva ovi on täysin mykkänä. Piuhat katoin siitä oven ja korin välistä, mutta näyttivät ehjältä. Onko näissä olemassa mitään relettä vasemmalle ja oikealle puolelle, tai jokin puolet erottava liitin kenties? Netti näytti hyvin usein syylliseksi nuo ovien katkenneet johdot, mutta omassa ne näytti ehjiltä. Kyseessä -95 5.2 zj Viimeksi muokannut Rullaviba : 23.08.2020 14:22 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo relettä joka erottelee puolet, katsoitko myös kuskin oven johdot?? Sieltä jos on poikki yksi tai kaksi johtoa, niin lakkaa ne oikean puolen ovet toimimasta...
__________________
Killing time is not murder |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kuskin ovessa oli yhdestä sinisestä johdosta vähän kuori haljennut, mutta poikki se ei ollut. Mittasin vielä apparin oven sähköt ja näyttäis lukon moottorille jotain sähköä tulevan kiinni ja auki laittaessa, eli olisko vaan molemmat moottorit tullu tiensä päähän? Sitä en tiedä paljonko sinne tulee sähköä kun mittari ei ehdi sitä kunnolla mitata.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Sitten on moottorit rikki, ei sekään mahdotonta ole, menee niitä rikki... Ne on samalla ne lukkolaitteet, jotka pitää oven kiinni...
__________________
Killing time is not murder |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Kysymys jeepistä, zj:stä tai xj:stä. Jos vakuokorkusen ostaa ja haluaa korottaa 3-4", ei vissii pelkkä jousilla korotus onnistu, eikö siinä jo kardaani mene liika jyrkkään kulmaan? Kysymys kuuluu että mitä kaikkee pitää tekasta 4tuuman korotukseen ja mitähän se maksaa, uusilla paloilla tai jos purkuosina jostain saa?
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Etukardaani toimii XJ:ssä korotuksen kanssa ilman ongelmia, säädettävät varret niin saa pinion- ja casterkulman kohdalleen. ZJ:ssä etukeppi toimii JOS on ristikot molemmissa päissä; jos on CV- nivelellä etuakselilla niin se ei kestä korotusta käytännössä olleenkaan, jolloin täytyy hommata ristikollinen kardaani + vaihtaa pinionin CV- laippa yokeksi. 3"-4" korotukseen siis kaikki jouset uusiksi, uudet iskarit, säädettävät tukivarret olisi suotavat, säädettävä etupanhard ja ZJ:ssä myös takapanhard. Ne voi jättää pois ainakin osittain jos budjetti on tiukempi, mutta sitten on turha ihmetellä miksi auto toimii päin helvettiä, ajettavuus on mitä sattuu yms. Joku muu voi väittää jotain muuta, mutta puhuu silloin täyttä paskaa ![]() Sit sellanen, että jos ei aio laittaa pitkiä tukivarsia niin pidä ennemin se korotus siinä 3" hujakoilla koska jo silloin tukivarret on melko jyrkässä kulmassa. Mitä jyrkemmässä ne on, sen paskemmaksi käytös menee niin tiellä kuin metsässä. Osta hyvät kaasuiskarit, niin ei tipu hampaat suusta ajaessa ja ne myös vaimentaa kuopissa oikein. Ylipäätään mitä enemmän korottaa, sen enemmän maksaa ja sen enemmän niitä huomioitavia asioita tulee. Jos korotussatsin mukana tulee laatikon tiputussarja, jätä se asentamatta. Ne saattaa olla tarpeellisia YJ- ja TJ- Wranglereissa, XJ:ssä ja etenkään ZJ:ssä ei oikeastaan ikinä. Rahaa menee just sen mukaan miten sitä haluaa tuhlata, mutta alle tonnilla et selviä mitenkään jos tekee edes etäisesti hyvin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |